جاباما
۴۴۶۷۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوتین: مسکو بر هر دشمن خارجی برتری دارد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اعلام نوسازی ۶۰درصد جنگ افزارهای هسته ای این کشور در چارچوب افزایش توان مقابله با تهدیدهای خارجی، از برتری بر هر دشمن بالقوه در عرصه جنگی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اعلام نوسازی ۶۰درصد جنگ افزارهای هسته ای این کشور در چارچوب افزایش توان مقابله با تهدیدهای خارجی، از برتری بر هر دشمن بالقوه در عرصه جنگی خبر داد.

پایگاه خبری کاخ کرملین روز جمعه به نقل از سخنان پوتین در نشست عالی دفاعی این کشور اظهار کرد که در زمان حاضر روسیه بر هر دشمن بالقوه از نظر توانمندی نظامی برتری دارد.

رئیس جمهوری روسیه در این نشست که دیروز برگزار شد، تاکید کرد: با وجود این دستاورد، نباید آسوده بود و کاری نکرد، زیرا با انتخاب چنین رویکردی وضعیت تغییر می کند.

وی ادامه داد: در چارچوب برنامه ریزی های انجام شده، سال ۲۰۱۶ نیز روند هماهنگ تجهیز و نوسازی نیروهای مسلح روسیه اجرا شد و اکنون نیروی سه گانه اتمی در سطح شایسته ای از توانمندی قرار گرفته است.

پوتین ادامه داد: نیروی سه گانه اتمی روسیه (موشک های قاره پیمای زمین پایه، هواپیماهای دورپرواز حامل موشک های هسته ای، ناوها و زیردریایی ها با توان پرتاب جنگ افزار اتمی) در حفظ موازنه راهبردی نقشی کلیدی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تا سال ۲۰۲۱ باید برخورداری نیروهای مسلح روسیه از جنگ افزارهای پیشرفته و نوین به بیش از ۷۰ درصد تسلیحات برسد.

رئیس جمهوری روسیه در سه دوره ریاست جمهوری غیرپیاپی که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده است، بازسازی و نوسازی توان نیروهای مسلح این کشور را که پس از فروپاشی شوروی در سال ۱۹۹۱ آسیب دید، در دستور کار قرار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج