۴۴۷۱۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

از نمایشگاه CES ۲۰۱۷ چه انتظاری داریم؟

نمایشگاه CES ۲۰۱۷ امسال از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۸ دی‌ ماه در شهر لاس وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود. نمایشگاهی که در آن شاهد آخرین اخبار و معرفی آخرین محصولات جهان تکنولوژی خواهیم بود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: نمایشگاه CES ۲۰۱۷ امسال از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۸ دی‌ ماه در شهر لاس وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود. نمایشگاهی که در آن شاهد آخرین اخبار و معرفی آخرین محصولات جهان تکنولوژی خواهیم بود. بسیاری از برندهای معتبر و برندهای نوظهور بازار در این نمایشگاه حضور دارند و بازدیدکننده‌ها هم شانس دیدن و کارکردن با جدیدترین گجت‌ها را خواهند داشت.
از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاری داریم؟

اما در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ دقیقا چه چیزی انتظارمان را می‌کشد؟ هر کدام از شرکت‌ها چه محصولاتی را برای معرفی در این نمایشگاه آماده کرد‌‌ه‌اند؟

سامسونگ

انتظار داریم که سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES یک Galaxy TabPro S ویندوزی، انواع مدل‌های لوکس‌تر ساعت هوشمند Gear S2، تلویزیون‌های جدید و مجموعه‌ای از لوازم خانگی را معرفی کند. شانس معرفی گوشی‌های هوشمند توسط سامسونگ در این نمایشگاه اصلا زیاد نیست البته احتمال اندکی هم وجود دارد تعدادی از مدل‌های گلکسی A سال ۲۰۱۷ را در این نمایشگاه ببینیم.

ال‌جی

سال گذشته در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ شرکت ال‌جی تعدادی گوشی اندرویدی معرفی کرد. گوشی رده‌پایین LG K۷ و گوشی میان‌رده LG K۱۰. براساس شایعات امسال حداقل شاهد معرفی یک گوشی میان‌رده دیگر از طرف ال‌جی خواهیم بود و به نظر می‌رسد نمایشگاه CES ۲۰۱۷ برای این محصول واقعا زمان مناسبی باشد. ظاهرا این گوشی LG V۵ و LG LV۱/LV۵ خواهد بود البته باید هنوز منتظر نام رسمی این گوشی بمانیم. اگر کنجکاوید که ال‌جی در این نمایشگاه پرچم‌دار جدیدش LG G۶ را عرضه می‌کند یا نه باید بدانید که هنوز هیچ مدرکی برای چنین ادعایی در دست نیست. درباره معرفی LG G Flex ۳ هم هنوز چیزی به گوش‌مان نرسیده است.
سونی

رویداد خبری شرکت سونی در CES 2016 بیشتر درباره محصولات صوتی، تصویری و پلی‌استیشن ۴ بود. در این رویداد هیچ دستگاه یا تکنولوژی مرتبط با گوشی‌های هوشمند نمایش داده نشد. به احتمال بسیار زیاد امسال هم ماجرا شبیه سال گذشته خواهد بود و گوشی جدیدی معرفی نمی‌شود چون گوشی Xperia XZ این شرکت کمتر از ۴ ماه پیش معرفی شد. با این حال در CES 2017 می‌توانیم اطلاعات بیشتری از همکاری سونی با سامسونگ، گوگل، HTC و سایر شرکت‌های تکنولوژیک به دست آوریم. شرکت‌هایی که با همکاری هم اتحادی برای پیشرفت تکنولوژی واقعیت مجازی پدید آورده‌اند.

HTC

HTC هر سال طبق سنت خودش یک گوشی پرچم‌دار معرفی می‌کند. این اتفاق امسال هم حدود ۸ ماه پیش با معرفی HTC ۱۰ رخ داد. به این ترتیب انتظار معرفی هیچ نوع گوشی رده‌بالایی را در نمایشگاه CES از طرف HTC نداریم. در حقیقت احتمالا این شرکت به نمایش برخی از پیشرفت‌های جدیدش در حوزه واقعیت مجازی بپردازد و پیشرفت‌های HTC Vive را به مخاطبان علاقه‌مند نشان دهد.

هوآوی

طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم مدیرعامل شرکت هوآوی در روز ۱۵ دی‌ماه امسال مصادف با روز آغازین نمایشگاه CES یک سخنرانی خواهد داشت و همین کافی است تا خیلی‌ها حدس بزنند احتمالا پای یک دستگاه جدید در میان است. درباره این دستگاه جدید هم حدس و گمان‌هایی زده شده. طبیعتا با یک فبلت طرف نیستیم چون میت ۹ همین چند وقت پیش معرفی شد. البته ممکن است مدلی از این گوشی را ببینیم که صرفا در ایالات متحده عرضه می‌شود. در عین حال شانس معرفی جانشین گوشی هوآوی P9 هم وجود دارد. از طرفی وقت بروزرسانی ساعت هوشمند هوآوی هم فرا رسیده است اما در این زمینه هیچ شایعه و خبری به گوش‌مان نرسیده. اما به هر حال باید منتظر یک دستگاه جدید از این شرکت باشیم.

آنر

برند آنر، برندی که زیرمجموعه شرکت هوآوی است قصد دارد محصولات خود را در ایالات متحده آمریکا عرضه کند. این موضوع را همه می‌دانند و دیگر ابدا هیچ وجه اسرارآمیزی ندارد. به این شکل منتظر معرفی یک گوشی هستیم که آنر قصد عرضه آن را به بازار ایالات متحده آمریکا دارد.

ایسوس

ایسوس با معرفی چندین و چند دستگاه در یک رویداد اصلا بیگانه نیست. رویدادهایی بوده که ایسوس در آن‌ها لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های خود را معرفی کرده است. به همین دلیل رویداد شرکت ایسوس در روز دوشنبه ۱۴ دی‌ماه به نظر رویدادی هیجا‌ن‌انگیز می‌رسد.

یکی از گوشی‌هایی که انتظار داریم سر و کله‌اش در رویداد ایسوس پیدا شود Asus ZenFone 3 Zoom است. گوشی‌ای که اخیرا تعدادی تصویر هم از آن به بیرون درز کرده‌اند و بخشی از مشخصات آن را هم می‌دانیم. یکی از این ویژگی‌ها که مورد توجه قرار گرفته‌ بود هم دوربین‌دوتایی این گوشی بود.

شیائومی

شیائومی برای اولین‌بار در تاریخ این شرکت قرار است در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ شرکت کند. در عین حال شیائومی این را هم اعلام کرده که یک محصول جدید را برای بازار جهانی معرفی خواهد کرد. البته هنوز هیچ نشانه و سرنخی نداریم که این محصول جدید چه خواهد بود اما شیائومی قول داده که چیزی هیجان‌انگیز در چنته داشته باشد.
برخی حدس می‌زنند این دستگاه یک گوشی هوشمند باشد چون شیائومی عموما با گوشی‌هایش شناخته می‌شود اما در عین حال برخی حدس‌ و گمان‌ها می‌گویند احتمال دارد محصول جدید فرارتر از یک گوشی هوشمند معمولی باشد. به هر حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم اخبار و حرف و حدیث‌های بیشتری در این بار خواهیم شنید تا بلاخره خود مراسم برگزار شود و دوست‌داران تکنولوژی به اطلاعات دقیق‌تری دست یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج