۴۴۷۲۵۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

درز تصاویر HTC X۱۰ پیش از رونمایی رسمی

در حالی که طی سال‌های اخیر شرکت اچ‌تی‌سی وضعیت قابل قبولی را در بازار گوشی‌های هوشمند سپری نکرده، انتظار می‌رود پرچمدار بعدی این شرکت اوضاع را جور دیگر رقم بزند.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: در حالی که طی سال‌های اخیر شرکت اچ‌تی‌سی وضعیت قابل قبولی را در بازار گوشی‌های هوشمند سپری نکرده، انتظار می‌رود پرچمدار بعدی این شرکت اوضاع را جور دیگر رقم بزند.
درز تصاویر HTC X10 پیش از رونمایی رسمی
بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های گران قیمت و لوکس ارزش افزوده بالایی را برای تولیدکنندگان همراه دارد، با این حال میانه بازار همیشه وقت از جذابیت خاصی برخوردار است، از این رو شرکت‌های سخت افزاری همیشه وقت سعی می‌کنند در کنار محصولات بالا رده خود، مدل‌های میان رده و مقرون به صرفه‌ای را هم به بازار عرضه کند.

در این بین شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که طی چند سال اخیر با رکود و ضرر دهی در بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود مواجه بوده در روزهای آخر سال 2016 از نسخه میان رده گوشی اچ‌تی‌سی 10 با نام HTC X10 رونمایی کند. این محصول که قرار است به عنوان جایگزین ایکس 9 معرفی گردد، دارای ظاهری ساده و مینیمالیستی بوده و قاب پشتی آن شبیه به نکسوس 6 پی گوگل است.
درز تصاویر HTC X10 پیش از رونمایی رسمی

این گوشی احتمالاً به پردازنده مدیاتک Helio P۱۰، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p، سه گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با OIS مجهز خواهد شد. علی‌رغم مشخصات متوسط گجت، خوشبختانه دوربین به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده که خبر خوبی برای علاقه‌مندان به عکاسی است.HTC در سری گوشی‌های One خود، یک پردازشگر به نام ImageChip قرار داده است که وظیفه انجام محاسبات مربوط به دوربین گوشی را بر عهده دارد.


انتظار داریم HTC X10 طی روزهای پیش را با قیمت پایه 287 دلاری معرفی شود و از آنجا که این شرکت تایوانی دیگر علاقه‌ای به ارائه گوشی‌های پرچمدار خود در بازار ایالات متحده ندارد، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی مذکور در عوض اچ‌تی‌سی 11 سال آینده در این بازار عرضه گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج