۴۴۸۷۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

«مامان‌های بد» دوباره می‌آیند

دنباله «مامان‌های بد» با موضوع کریسمس نوامبر ۲۰۱۷ از راه می رسد.

روزنامه بانی فیلم: دنباله «مامان‌های بد» با موضوع کریسمس نوامبر ۲۰۱۷ از راه می رسد.

به نقل از د رپ، کمپانی اس تی اکس گروه «مامان‌های بد» را برای فصل بعدی تعطیلات آخر سال دوباره گرد هم می آورد. این استودیوی مستقل اعلام کرده که «کریسمس مامان‌های بد» را روز سوم نوامبر ۲۰۱۷ اکران می‌کند.
«مامان‌های بد» دوباره می‌آیند

در دنباله ای برای فیلم «مامان های بد» با تم موضوعی کریسمس، ستاره های فیلم اصلی یعنی میلا کونیس، کریستن بل و کاترین هان دوباره در قالب نقش‌های شان قبلی شان ظاهر می شوند. این فیلم داستان این گروه از خانم های بد دهن را در حالی دنبال می‌کند که آن‌ها مجبورند در بازدید فصل تعطیلات با مادرهای خودشان سر و کله بزنند.

مثل فیلم اصلی جان لوکاس و اسکات مور مسئولیت نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده خواهند داشت. سوزان تاد فیلم را تهیه می کند و بیل بلاک تهیه کننده اجرایی آن است.

«مامان های بد» بعد از اکرانش در روز بیست و نهم جولای در باکس آفیس داخلی ۱۱۳ میلیون دلار فروخت و ۱۷۹ میلیون دلار هم از باکس آفیس جهانی به جیب زد. اس تی اکس از همین حالا مراحل ساخت اسپین آفی از این فیلم را با نام «باباهای بد» آغاز کرده و قصد دارد این فیلم را روز چهاردهم جولای سال ۲۰۱۷ روی پرده ببرد.

در قسمت نخست این فیلم کمدی میلا کونیس در نقش یک مادر بد بازی کرده است. شخصیت فیلم مادر جوانی به نام ایمی میچل با بازی میلا کونیس است که ظاهرا زندگی بی‌عیب و نقصی دارد؛ اما با وجود خانه، همسر و کار خیلی خوب مسئولیت‌های زیاد او را خسته و پراسترس کرده است. ریچل برای رها شدن از این فشارها با دو مادر دیگر همراه می شود تا از خوشی و آزادی لذت ببرد.

میلا کونیس که در زمان افتتاحیه فیلم در لس‌آنجلس منتظر تولد دومین فرزند خود بود گفته بود: پس از امضای قرارداد نگران بودم، زیرا پس از تولد فرزند اولم دوباره به ۱۷ ساعت کار در روز بر می‌گشتم …یک جوری شبیه مادر بد بودم.

آدام فوگلسون رییس هیات مدیره اس تی اکس موشن پیکچر گروپ در بیانیه‌ای گفت: «این برندی است که حسن نیت خیلی خوبی در سراسر دنیا دارد بنابراین بسط دادن و گسترده کردن فرنچایز «مامان های بد» به شیوه ای موثق و بی ادبانه یکی از اولویتهای تیم ما بوده است. جان و اسکات داستانی واقعا بامزه دارند که ایده آل بود. دوباره دور هم جمع کردن میلا، کریستن و کاترین بسیار هیجان انگیز است و ما با «کریسمس مامان های بد» کارمان را با یک جدول زمانی مشابه و به همان شیوه ای که فیلم اصلی را تولید کردیم، ادامه می دهیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه توي عكستون از فيلم هيچكدوم از بازيگران نقش 1و2و3 نيستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج