۴۴۸۷۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قسمت دوم برای فیلمی شکست خورده

جورما تاکونه که سناریست و کارگردان فیلم « مک گروبر» بود، هفته پیش با فرستادن یک توییت متذکر شد که قسمت دوم این فیلم را در دست ساخت دارد و کارهای مقدماتی آن را آغاز کرده است.

روزنامه بانی فیلم: جورما تاکونه که سناریست و کارگردان فیلم « مک گروبر» بود، هفته پیش با فرستادن یک توییت متذکر شد که قسمت دوم این فیلم را در دست ساخت دارد و کارهای مقدماتی آن را آغاز کرده است.
قسمت دوم برای فیلمی شکست خورده

«مگ گروبر» با الهام از زندگی و کارهای انگوس مک گیور که یک مجری تلویزیونی دیرپا در شبکه C.B.S آمریکا بوده، ساخته شد و مک گیور در دهه ۱۹۸۰ یک نمایش اختصاصی موفق در این شبکه داشت. البته «مک گروبر» که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، شکست تجاری بدی خورد اما در سال های بعدی بر ارزش و جایگاه آن افزوده شده و تاکونه و ویل فورت که یکی از نقش های اصلی آن فیلم را ایفا کرد. از مدتی پیش طرح ساخت ادامه ای بر آن ماجرا را در ذهن خود داشته اند و در نتیجه توییت جدید تاکونه عملاً حاوی خبر تازه ای نبود.

اگر از ناکامی جورما تاکونه در مقام سناریست و کارگردان «مک گروبر یک» سخن گفتیم، لازم است یادآور شویم که وی پیشتر عضوی از گروه موفق کمدی موسوم به «جزیره تنها» بوده و سایر اعضای آن گروه اندی سمبرگ و اکیوا شیفر بوده اند. در عین حال باید متذکر شد که دیگر پروژه اخیر تاکونه که فیلمی در هجو کنسرت های موسیقی و به نام «ستاره های پاپ» است، نیز موفقیت چندانی در گیشه ها کسب نکرد و حتی حضور جاد اپاتو در مقام تهیه کننده نیز گره های اقتصادی این فیلم را باز نکرد و راهگشا نشد. البته در این مورد نیز مثل «مک گروبر» شاید یک روال تدریجی از تایید و تحسین در درازمدت برای این فیلم در راه باشد و هوادارانش به آرامی ارزش های آن را به سایر قشرها توضیح بدهند و باعث افزایش رونق آن بشوند. محصول چنین فرآیندی معمولاً پخش فیلم در شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و توزیع آن در شبکه نمایش خانگی و ارتباط برقرار کردن فزاینده آن با سینما دوستان است. در مورد «مک گروبر ۲» این نکته هم گفتنی است که تاکونه در حال چانه زنی با شرکت هایی پرنفوذ مثل آمازون و نت فلیکس است تا در صورت امکان دانلود کردن این فیلم در زمان اکران عمومی اش روی برخی خطوط نادر اینترنتی در ازای پرداخت ارقام رایج و وجوه مورد درخواست سازندگان فیلم مهیا باشد و تهیه کنندگان به پول برداشت شده از گیشه ها اکتفا نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج