جاباما
۴۴۹۱۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گزارش آ.اس

دردسرهای بارسلونا برای تمدید قرارداد اینیستا

یکی از مسئولان بلندپایه بارسلونا به آ.اس گفته است که مذاکرات تمدید قرارداد اینیستا هنوز شروع نشده اما پیش بینی می کنیم که جلسات طولانی و دشواری با مدیر برنامه های این بازیکن خواهیم داشت.

ورزش سه: اینیستا روز گذشته در مصاحبه با موندودپورتیوو فاش ساخت که هنوز هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد دریافت نکرده با این حال عنوان داشت که هدف او بازنشستگی در این تیم است.

آخرین بار اینیستا سال ۲۰۱۳ قرارداد جدیدی با بارسلونا منعقد کرد که تا ژوئن ۲۰۱۸ اعتبار دارد. در همین زمان قرارداد مسی نیز به اتمام می رسد و هدف اول مسئولان بارسلونا تمدید قرارداد اعجبوبه آرژانتینی است. تمدیدی که به بودجه بسیار زیادی نیاز دارد.

بارسلونا در چند ماه اخیر با بازیکنانی چون ماسکرانو، نیمار، بوسکتس و سوارز تمدید کرده اما گویا فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد اینیستا ندارد.

کاپیتان ۳۲ ساله بارسلونا طبق ادعای آ.اس برای تمدید قرارداد، حقوقی بسیار بالا طلب خواهد کرد و قصد دارد پس از مسی به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین حقوق را از باشگاه دریافت می کند.

یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا ضمن تایید این ادعا به آ.اس گفته است:« مذاکراتی سخت با اینیستا خواهیم داشت که ممکن است با کشمکش نیز همراه باشد؛ ولی اطمینان داریم که در نهایت او قراردادش را تمدید خواهد کرد. در باشگاه همه به این امر خوشبین هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج