جاباما
۴۴۹۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی بمان!

بازیکنان کنونی و پیشین و همچنین سرمربی بارسلونا خواهان تمدید قرارداد لیونل مسی هستند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، در هفته‌ آخر سال ۲۰۱۶ بارسلونا در شرایط خاصی به سر می‌برد. آبی‌اناری‌ها به دنبال تمدید قرارداد لیونل مسی هستند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

تماس‌های اولیه ای در این مورد شده اما هنوز هیچ تصمیم گیری صورت نگرفته است. بارسلونا می داند برای تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی، باید چه مقدار بپردازد (۳۵ میلیون یورو سالیانه). این‌ در حالی است که مسی از وضعیت تمدید قراردادهای هم تیمی‌ها و رقبایش با خبر است. او می داند که تیم‌های منچسترسیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن خواهانش هستند.

خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) همه شرایط را سنجیده است و برای این اتفاق عجله‌ای ندارد. این‌ در حالی است که لوییس انریکه، ژاوی هرناندس، لوییس سوارس، جرارد پیکه و نیمار، به صورت رسمی از ستاره آبی‌اناری‌ها خواسته‌اند قراردادش را تمدید کند.

انریکه (سرمربی تیم) در این باره گفت‌: روزی که تمدید قرارداد مسی اعلام شود، باید آن رخداد را جشن گرفت. نیمار در این رابطه اظهار کرده بود: مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد و سوارس دیگر مهاجم بارسلونا نیز در این زمینه اظهار کرد: مسی برای تصمیم گیری به اندازه کافی برزگ شده است. ژاوی، هافبک پیشین آبی‌ اناری‌ها نیز در این باره صحبت کرد و گفت‌: مسی در بارسلونا خشنود و راضی است. با او درباره تمدید قراردادش صحبت نکردم اما می دانم بارسا بهترین تیم جهان برای او است و نمی‌توان او را در باشگاه دیگری تصور کرد.

هفت تمدید قرارداد از سال ۲۰۰۵

در ژوئن سال ۲۰۰۵ نخستین تمدید قرارداد مسی تا سال ۲۰۱۰ انجام شد. دو ماه بعد خوان لاپورتا دستمزدش را افزایش داد. این قرارداد تا سال ۲۰۰۷ طول کشید و سومین تمدید فرا رسید. در این زمان قرارداد تا سال ۲۰۱۴ تمدید شد و ارزش آن به ۱۵۰ میلیون یورو افزایش یافت. یک سال بعد شرایط قرارداد مسی بهتر شد. سپس بارسلونا توانست دو بار سه گانه را کسب کند. از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ همه چیز به آرامی پیش رفت تا این که در ژوئن سال ۲۰۱۴ پیش از تعطیلات زمستانی مهاجم آرژانتینی قراردادش را تا ۲۰۱۸ تمدید کرد. اگر مهاجم آرژانتینی دوباره این کار را انجام بدهد، برای هشتمین بار این اتفاق رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج