۴۵۰۰۹۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مورینیو: پوگبا می تواند برنده توپ طلا شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است که پل پوگبا بهترین بازیکن دنیاست اما انتظار دارد که این بازیکن فصل آینده بهتر کار کند.

ورزش سه: این ستاره فرانسوی که در تابستان گذشته با انتقالی ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، شروع خوبی در الدترافورد نداشت و با انتقادهای زیادی مواجه شد اما در هفته های اخیر عملکرد بهتری داشته و مورینیو معتقد است که پوگبا مطمئنا زمانی برنده توپ طلا خواهد شد.
او به خبرنگاران گفت: " مردم باید شیوه نگاه شان به توپ طلا را تغییر بدهند. در حال حاضر، تنها در صورتی می توانید برنده توپ طلا شوید که گلزن باشید. معجزه بود که فرانس بکن بائر،فابیو کاناوارو یا حتی هافبکی مانند لوئیس فیگو برنده این جایزه شدند زیرا اگر گلزن نباشید، غیرممکن به نظر می رسد که این جایزه را ببرید.
مورینیو: پوگبا می تواند برنده توپ طلا شود

اگر این رویه تغییر کند، پل می تواند برنده توپ طلا شود. پل یک هافبک است، نه یک گلزن. اما می تواند گل های بیشتر و بیشتری بزند زیرا ویژگی این را دارد که گل بزند.
به نظر من او بهترین هافبک دنیاست. او جوان است و باید بهتر شود؛ حتی بهتر از این. او مدیربرنامه ای مانند مینو رایولا دارد که برای او فوق العاده است. او از آن مدیربرنامه هایی نیست که بازیکن را بی جهت بزرگ می کنند. او انتظار زیادی از پل دارد و می خواهد که همیشه بهتر شود. بنابراین، همه چیز در اطراف او فراهم است تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود.
لیگ برتر لیگ بسیار دشواری است. او قبلا در سری A بود و ۴ سال در آنجا بازی کرد. لیگ برتر کاملا متفاوت است اما او خوب کار می کند، فراتر از خوب. تکامل او مشهود است. می توانم تصور کنم که او فصل آینده به اوج می رسد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به هیچ وجه لیاقت توپ طلارو نداره وخیلیا هستن که ازاین اردک بهتر بازی میکنن ولایق توپ طلا هستن البته اگه یه روزی بازیکنانی مثل نیمار وسوارز ورونالدو ومسی خداحافظی کنن ودیگه بازیکن خوبی کشف نشه شاید توپ طلا به پوگبا برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج