۴۵۰۴۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کره ای ها Note ۷ را پس نمی دهند

کره جنوبی کشوری است با کمترین میزان Galaxy Note ۷ جمع آوری شده. هر چند که سامسونگ پیشنهادات زیادی به کاربران برای پس گرفتن گوشی ها داده اما آن ها حاضر نیستند گوشی هایشان را به سامسونگ پس دهند.

وب سایت تک فارس - عرفان کرد: کره جنوبی کشوری است با کمترین میزان Galaxy Note ۷ جمع آوری شده. هر چند که سامسونگ پیشنهادات زیادی به کاربران برای پس گرفتن گوشی ها داده اما آن ها حاضر نیستند گوشی هایشان را به سامسونگ پس دهند.
کره ای ها Note 7 را پس نمی دهند

همانطور که می دانید، سامسونگ در ایالات متحده و اروپا آپدیتی عرضه کرده که اجازه شارژ کردن باتری و اتصال به شبکه اپراتور ها را به کاربران نمی دهد. در کره جنوبی نیز گوشی های Note ۷ تا ۶۰% شارژ مهدود شده اند اما این تنها محدودیت موجود است. از ۹۵۰ هزار Note ۷ فروخته شده در کره جنوبی، هنوز ۱۴۰ هزار دستگاه جمه آوری نشده و کاربران هنوز از آن ها استفاده می کنند.

برای بهبود یافتن این میزان، یکی از سخنگو های شرکت سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد با عرضه به روز رسانی های جدید، کارکرد این گوشی ها را، در کره جنوبی، محدودتر کند: «سامسونگ قصد دارد آپدیتی جدید در کره جنوبی عرضه کند که میزان شارژ باتری گوشی های Note ۷ را محدودتر کند. از آن جایی که درصد گوشی های جمع آوری شده در کره هنوز به ۹۰ درصد نرسیده ما مجبوریم دامنه فعالیت کاربران را محدودتر کنیم تا این وضعیت بهبود بیابد.»

شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند با شرکت SK Telecom تماس برقرار کرده تا این به روز رسانی را هرچه زودتر عرضه کند اما هنوز از اپراتور های دیگر مانند KT و LG Uplus مطمئن نشده.

علاوه بر این سامسونگ قصد دارد برنامه تعویض گوشی های Note ۷ را آخر ژانویه ۲۰۱۷ تمدید کند، چرا که هنوز کاربران زیادی هستند که از این مدل استفاده می کنند. بخشی از این برنامه ممکن است تخفیفات خرید گوشی های Galaxy S۸ باشد اما هنوز چیزی توسط سامسونگ تایید نشده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج