جاباما
۴۵۰۹۰۷
۱ نظر
۵۲۸۰
۱ نظر
۵۲۸۰
پ

داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

تمام نیاز ما انسان ها عشق است... عشق و مهربانی. این چیزی است که حتی یک نفر هم روی کره زمین نمی تواند آن را نفی کند. عشق به ما کمک می کند با بدترین بیماری ها مبارزه کنیم و مهربانی کمک می کند با سخت ترین شرایط زندگی کنار بیاییم.

وبسایت بدونیم - مریم اسدی: تمام نیاز ما انسان ها عشق است... عشق و مهربانی. این چیزی است که حتی یک نفر هم روی کره زمین نمی تواند آن را نفی کند. عشق به ما کمک می کند با بدترین بیماری ها مبارزه کنیم و مهربانی کمک می کند با سخت ترین شرایط زندگی کنار بیاییم.
وقتی قلب مان لبریز از لذت و شادی باشد همیشه دلیلی برای زندگی کردن وجود دارد. مهربانی می تواند دنیای ما را به دنیایی متفاوت تبدیل کند. در این جا چند داستان واقعی از افرادی آورده ام که با این قانون زندگی کرده اند و دنیای اطراف خود را به دنیایی بهتر تبدیل کرده اند. این داستان ها در سال ۲۰۱۶ رخ داده است.
عاشق گربه ها خانه اش را در اختیار ۱۱۰۰ گربه قرار داده است
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

لینیا لاتانزی "Lynea Lattanzi" زنی خوش قلب و مهربان از سال ۱۹۹۲ شروع به پرورش گربه ها کرده است. او از گربه ها مراقبت و برای آن ها خانواده جدید جستجو می کند. لینیا این کار را به تنهایی و بدون هیچ کمک مالی آغاز کرده است اما اکنون اسپانسر و داوطلب های زیادی برای پروژه او وجود دارد.
او خانه شخصی اش را با بیشتر از ۱۰۰۰ گربه به اشتراک گذاشته و تک تک این گربه ها سالم، دوست داشتنی بوده و غذاهای مناسبی می خورند.
یک کمپانی نظافتی به زنان مبتلا به سرطان خدمات رایگان ارائه داده است
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

دبی ساردون "Debbie Sardone" موسس این کمپانی زمانی که یکی از مشتریانش به سرطان مبتلا شد و برای هزینه درمان دیگر از خدمات آن ها استفاده نکرد به این ایده رسید که زین پس به زنان مبتلا به سرطان خدمات رایگان ارائه بدهد.
به عقیده او آن ها دیگر نگران تمیزی خانه نیستند و فقط به درمان بیماری شان تمرکز می کنند. این کمپانی از سال ۲۰۰۶ خانه های بیش از ۱۹۰۰۰ زن مبتلا به بیماری سرطان را نظافت کرده که هزینه آن ۵ میلیون دلار شده است.

دوستی وزنه بردار با دختر ۱۲ ساله مبتلا به بیماری پیری زودرس
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

لیندسی "Lindsay" مبتلا به بیماری پیری زود رس است. یک بیماری نادر ژنتیکی که سن ۱۰ برابر سریع تر از حد نرمال بالا می رود. آن ها در یک مسابقه وزنه برداری که برای حمایت از کودکان مبتلا به بیماری های نادر برگزار شده بود با هم آشنا شدند و اکنون دو دوست صمیمی هستند که هرگز نمی توانند از هم جدا شوند.
داگلاس می گوید احساسی که به او دارم را با هیچ واژه ای نمی توانم بازگو کنم. با فکر کردن به او سخت ترین شرایط برایم آسان می شود. او هدیه ای بسیار گرانبها در زندگی من است.

این مرد هر هفته یک فنجان قهوه برای یک بی خانمان می خرد که دوباره به او بازگردانده می شود
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

جو عادت داشت که بعد از خوردن صبحانه در کافه مورد علاقه اش با دنیل مرد بی خانمانی که در گوشه خیابان روزنامه می فروخت به صحبت بنشیند و یک فنجان قهوه برای او بخرد. یک روز صبح جو به همان کافه برای صرف صبحانه می رود و هنگام پرداخت صورت حساب سورپرایز می شود چون پیشخدمت به او می گوید که صورتحساب از قبل پرداخت شده است. گویا دنیل در یک بخت آزمایی برنده می شود و به این طریق از حمایت های جو سپاسگزاری می کند.

فوتبالیست آرژانتینی رویای طرفدارش را به واقعیت مبدل کرد
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

تصویر مرتضی احمدی پسر ۵ ساله ای که در فضای مجازی غوغا به پا کرده است. در این تصویر مرتضی با پلاستیک لباس فوتبالیست مورد علاقه اش "لیونل مسی" را درست کرده و پوشیده است. مسی این تصویر را می بیند و تصمیم می گیرد برای این حامی جوان یک تیشرت واقعی با امضای خودش بفرستد که توسط یونیسف به دست او می رسد.

این زن به بچه های بی سرپرست سرپناهی جدید هدیه داده است
داستان هایی که ثابت می کنند مهربانی دنیا را نجات می دهد

کوری سالشرت "Cori Salchert" بر یک بیماری بسیار جدی غلبه می کند اما دیگر نمی تواند به عنوان پرستار کار کند. اما تصمیم می گیرد از بچه های بی سرپرست و بیمار محافظت کند و با همسرش زندگی خود را وقف نگهداری از بچه های بیمار می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترانه

      عالی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج