جاباما
۴۵۱۱۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدیدترین بنچمارک از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ منتشر شد

کوالکام جدیدترین تراشه‌ی خودش که اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نام دارد را مدتی دیگر راهی بازار می‌کند. تراشه‌ای که روی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار بازار قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد با گلکسی S۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مجله دیجی کالا: کوالکام جدیدترین تراشه‌ی خودش که اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نام دارد را مدتی دیگر راهی بازار می‌کند. تراشه‌ای که روی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار بازار قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد با گلکسی S۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
جدیدترین بنچمارک از اسنپ‌دراگون 835 منتشر شد

شرکت کوالکام گفته که قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از تراشه‌ی خودش بیشتر صحبت کند؛ اما امروز جدیدترین بنچمارک‌های این محصول منتشر شده است. در اطلاعاتی که روی GeekBench قرار گرفته، مشخص شده که این تراشه‌ی جدید روی گوشی معرفی نشده‌ای با نام Essential FIH-PM1 قرار گرفته بود. این تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز است و در کنار آن هم ۴ گیگابایت رم و اندروید ۷ قرار داشت.

امتیاز این تراشه در حالت تک هسته‌ای ۱۸۴۴ و در حالت چند هسته‌ای هم ۵۴۲۹ بود. امتیاز‌های منتشر شده چندان شگفت انگیز نیستند، چرا که تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به نزدیکی این امتیاز رسیده بود و حتی تراشه‌ی Kirin 960 هم توانسته بود رکوردی بالاتری از خودش به جا بگذارد. تراشه‌ی Kirin 960 هواوی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۴۹ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۶۴۳۹ را کسب کرده بود.

جدیدترین بنچمارک از اسنپ‌دراگون 835 منتشر شد

البته این احتمال وجود دارد که اطلاعات منتشر شده مربوط به تمام قدرت این تراشه نباشد. قبلا در بنچمارک AnTuTu مشخص شده که قدرت این تراشه از تراشه‌ی A۱۰ شرکت اپل هم بیشتر است. پس انتظار داریم که این تراشه که روی گوشی‌های سال آینده‌ی ال‌جی، HTC، سونی و OnePlus قرار می‌گیرد، عملکرد بهتری داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج