جاباما
۴۵۲۸۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ریلنس و هریس در فهرست ملکه الیزابت

در فهرستی از بازیگران و چهره‌های فرهنگی و هنری که امسال توسط ملکه الیزابت به دریافت القاب و نشان‌های افتخار نائل می‌شوند، مارک ریلنس و نائومی هریس جای دارند.

خبرگزاری مهر: در فهرستی از بازیگران و چهره‌های فرهنگی و هنری که امسال توسط ملکه الیزابت به دریافت القاب و نشان‌های افتخار نائل می‌شوند، مارک ریلنس و نائومی هریس جای دارند.

به نقل از ورایتی، در فهرست افتخار امسال برای تقدیر از چهره‌هایی که نقشی تعیین‌کننده در اجتماع، فرهنگ و تجارت بریتانیا داشته‌اند، شماری از چهره‌های دنیای هنر و سرگرمی نیز جای دارند.
ریلنس و هریس در فهرست ملکه الیزابت

مارک ریلنس که جایزه اسکار نقش مکمل را برای بازی در «پل جاسوسان» ساخته استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۶ برد، لقب شوالیه را برای خدماتش به تئاتر بریتانیا دریافت می‌کند. بازیگر «تالار گرگ» و «بی‌اف‌جی» اسپیلبرگ، کارگردان هنری سابق گلاب تیاتر بود و به تازگی در یک نمایش کمدی با عنوان «ماهی زیبا» روی صحنه رفته است. او تا کنون سه جایز تونی دریافت کرده است: سال ۲۰۰۸برای «بویینگ-بویینگ»، سال ۲۰۱۱ برای «اورشلیم» و سال ۲۰۱۴ برای «شب دوازدهم».

او «دانکرک» کریستوفر نولان و «آدم ربایی ادگاردو مورتارا» ساخته اسپیلبرگ را در نوبت اکران دارد.

نائومی هریس که امسال برای بازی در «مهتاب» در میان نامزدهای جوایز گلدن گلوب جای گرفته بازیگر «اسکای فال» و «اسپکتر» ‌از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است و نشان OBE را برای خدماتش به نمایش دریافت می‌کند.

از دیگر چهره‌های جهان تئاتر، سینما و تلویزیون که امسال در فهرست تقدیر ملکه الیزابت جای دارند ریچارد آیر کارگردان، جنی بیوان طراح لباس که برای «مد مکس» برنده اسکار شد، روپرت گولد مدیر هنری تئاتر آلمیدا ومدیر مینی‌سریال‌های تلویزیونی و هلن مک‌کوری بازیگر هستند. او بازیگر نقش نارسیسا مالفوی در «هری پاتر» و بازیگر «پیکی بلایندرز» و «اسکای فال» بوده است.

ری دیویس خواننده و آنا وینتور سردبیر مجله «ووگ آمریکا» نیز در این فهرست جای دارند. ویکتوریا بکهام نیز در فهرست امسال ملکه جای دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج