جاباما
۴۵۳۰۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ضرر مالی Assassin’s Creed چقدر خواهد بود؟

کار خود را به عنوان پروژه‌ای امیدوارکننده آغاز کرد. تیم خلاق سازنده فیلم در مقابل دوربین و پشت آن شامل مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) و کارگردان جاستین کورزل (Justin Kurzel)عالی به نظر می‌رسیدند.

وب سایت سینما گیمفا: Assassin's Creed کار خود را به عنوان پروژه‌ای امیدوارکننده آغاز کرد. تیم خلاق سازنده فیلم در مقابل دوربین و پشت آن شامل مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) و کارگردان جاستین کورزل (Justin Kurzel)عالی به نظر می‌رسیدند و همه چیز محیای فیلمی مناسب و سنت شکن بود. اما باز هم این موضوع محقق نشد و Assassin's Creed تبدیل به پروژه‌ای شکست خورده برای یوبی‌سافت و استودیوی فاکس شد.
ضرر مالی Assassin’s Creed چقدر خواهد بود؟

ساخته شده بر اساس یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی، فیلم Assassin's Creed داستان کالم لینچ را دنبال می‌کند که بایستی با استفاده از دستگاهی به نام انیموس (Animus)، به خاطرات جد خود در قرن ۱۵ میلادی که جزو فرقه قاتلین (Assassin) است، در اسپانیا دسترسی پیدا کند. ایده کلی داستان برای یک اقتباس سینمایی بسیار مناسب به نظر می‌رسد و در ابتدا بسیاری از سینمادوستان توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. اما با توجه به عملکرد ضعیف مالی فیلم در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد این ارتباط چندان مستحکم نبوده و روند شکست اقتباس‌های سینما از بازی‌های ویدئویی کماکان ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، Assassin's Creed در حال حاضر به احتمال بسیار زیاد چیزی مابین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار ضرر خواهد کرد. فیلم در آخرهفته اول اکران خود به فروش ناچیز ۱۴٫۹ میلیون دلار دست پیدا کرد و در تعطیلات پیش از سال نو نیز ۲۲٫۴ میلیون دلار فروخت. با در نظر داشتن بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخت فیلم و هزینه‌های کمپین تبلیغاتی آن، نمی‌توانیم آینده چندان درخشانی را برای Assassin's Creed متصور شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج