جاباما
۴۵۳۵۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تاریخ عرضه‌ کنسول جدید نینتندو لو رفت

تا این لحظه مشخص شده که کنسول سویچ شرکت نینتندو اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه راهی بازار می‌شود. شرکت نینتندو هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این محصول را اعلام نکرده و به همین دلیل حرف و حدیث‌ها درباره‌ی این کنسول جدید بسیار زیاد است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: تا این لحظه مشخص شده که کنسول سویچ شرکت نینتندو اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه راهی بازار می‌شود. شرکت نینتندو هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این محصول را اعلام نکرده و به همین دلیل حرف و حدیث‌ها درباره‌ی این کنسول جدید بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه‌ی این کنسول لو رفته و گفته شده که سویچ در تاریخ ۲۶ اسفند ماه راهی بازار می‌شود.
تاریخ عرضه‌ کنسول جدید نینتندو لو رفت

این اطلاعات از طریق کاربری با نام King_of_Rad_Lion در سایت Reddit به بیرون درز کرده و گفته شده که نینیتندو قصد دارد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه کلی پاداش جدید به کاربران بدهد. این شرکت تمام پاداش‌های قبلی را متوقف کرده و می‌خواهد در این تاریخ پاداش‌های جدید به کاربران بدهد. همین صحبت‌ها احتمال عرضه‌ی سویج در تاریخ گفته شده را زیاد کرده است. این کاربر سایت Reddit به این موضوع هم اشاره کرده که کنسول جدید نینتندو روز جمعه راهی بازار می‌شود و به همین دلیل تاریخ سیستم پاداش این شرکت تغییر کرده و به ۲۶ اسفند ماه انتقال پیدا کرده است.
تاریخ عرضه‌ کنسول جدید نینتندو لو رفت
تبلیغات نینتندو سویچ

هنوز نمی‌توانیم به این تاریخ خوش‌بین باشیم و باید منتظر اعلام رسمی نینتندو بمانیم. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲۳ دی ماه کنفرانس خبری ویژه‌ای برای منتشر کردن خبرهای بیشتر از این کنسول برگزار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج