۴۵۵۲۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با Sevenhugs هر دستگاه هوشمندی را کنترل کنید

کنترل هوشمند Sevenhugs از انعطاف پذیری فوق العاده بالایی برخوردار است. به گونه ایی که شما می توانید هر دستگاهی را با آن کنترل کنید.

وب سایت کلیک: کنترل هوشمند Sevenhugs از انعطاف پذیری فوق العاده بالایی برخوردار است. به گونه ایی که شما می توانید هر دستگاهی را با آن کنترل کنید.
با Sevenhugs هر دستگاه هوشمندی را کنترل کنید

کنترل هوشمند Sevenhugs یک کنترل کننده کامل است که از لحاظ مفهومی با سایر کنترل هایی که تاکنون دیده ایم تفاوت بسیار زیادی دارد. شرکت سازنده، بدون این که هیچ گونه نمونه اولیه ای از این دستگاه ارائه دهد، این محصول را در نمایشگاه CES رونمایی کرد و پیش از این نیز کمپینی در سایت کیک استارتر به منظور جمع آوری سرمایه برای تولید آن به راه انداخت. اما امسال محصول نهایی خود را معرفی کرد که قرار است در ماه سپتامبر روانه بازار شود.

این کنترل هوشمند به جای استفاده از دکمه های فیزیکی ثابت از یک صفحه لمسی استفاده می کند که می تواند خود را با هر دستگاهی که شما استفاده می کنید وفق دهد. این کار بسیار ساده است. کافی است تا Sevenhugs را روبروی دستگاه مورد نظر خود بگیرید تا صفحه نمایش کنترل به صورت سفارشی و مطابق آن دستگاه خاص برای شما نشان داده شود.
بنابراین زمانی که این کنترل هوشمند را سمت تلویزیون می گیرید، Sevenhugs شبیه به یک کنترل تلویزیون خواهد شد و زمانی هم که آن را سمت یک لامپ بگیرید ممکن است یک اسلایدر برای خاموش و روشن کردن چراغ بر روی آن ظاهر شد. نکته جالب این جا است که وقتی دو شی نزدیک یکدیگر باشند و شما این کنترل را به سمت آن ها بگیرید در آن زمان Sevenhugs با نمایش گزینه های مناسب بر روی صفحه نمایش خود از شما می خواهد تا یکی از این دو شی را جهت کنترل کردن انتخاب کنید.

این کنترل هوشمند از مجموعه ای از حسگرها متصل به هم استفاده می کند. این حسگرها ترکیبی از یک حسگر حرکت، شتاب سنج، ژیروسکپ (ترازگر)، حسگر مدور به منظور ارزیابی موقعیت و جهت یابی کنترل می باشند. علاوه بر این کاربر می تواند از طریق یک اپلیکیشن موقعیت دستگاه های مختلف را فهرست نماید که این کار سبب می شود تا کنترل هوشمند بداند که چه ورودی هایی را باید ارسال نماید.

Sevenhugs ادعا می کند که می تواند یک تا دو روز از شارژ خود برای کنترل از راه دور استفاده کند که در نهایت پس از اتمام شارژ می توان مجددا با استفاده از یک داک USB-C آن را شارژ نمود. Sevenhugs از باتری های قابل شارژ AAA استفاده می کند. این کنترل هوشمند هم اکنون با قیمت ۲۲۹ دلار در سایت Indiegogo پیش فروش می شود و قیمت نهایی آن نیز پس از عرضه به بازار در ماه سپتامبر ۲۹۹ دلار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج