۴۵۷۰۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نکوداشت هفتادمین زادروز استاد تارنواز

آیین نکوداشت هفتادمین زادروز استاد محمدرضا لطفی با عنوان “لطف ساز” به همت بنیاد نیاوران و با همکاری مکتب خانه میرزاعبدالله، شامگاه جمعه ١٧ دی ماه با حضور اهالی فرهنگ و هنر در این فرهنگسرا برگزار شد.

روزنامه بانی فیلم: آیین نکوداشت هفتادمین زادروز استاد محمدرضا لطفی با عنوان "لطف ساز" به همت بنیاد نیاوران و با همکاری مکتب خانه میرزاعبدالله، شامگاه جمعه ١٧ دی ماه با حضور اهالی فرهنگ و هنر در این فرهنگسرا برگزار شد.
نکوداشت هفتادمین زادروز استاد تارنواز

به گزارش رسیده، در ابتدای این آیین که با حضور جمعی از اساتید موسیقی، شاگردان استاد لطفی و علاقمندان به این هنرمند فقید برگزار گردید، نماهنگی پیرامون زندگی هنری استاد محمدرضا لطفی پخش شد که حاضران در این محفل فرهنگی را تحت تاثیر قرار داد.

در ادامه برنامه فرخ مظهری مدیر مکتب خانه میرزا عبدالله ضمن خوش آمدگویی به حاضران پیرامون شخصیت و فعالیت های فرهنگی استاد لطفی گفت: باعث افتخار من است که در طول سال های طولانی و در فعالیت های متعدد هنری همراه استاد محمدرضا لطفی بودم و در کنار این هنرمند بزرگ حضور داشتم. به یاد می آورم که استاد لطفی در بستر بیماری به من گفتند:" من در تمام عمر تلاش کردم که هنر و موسیقی این سرزمین را حفظ و بالنده کنم، امیدوارم که اینطور شده باشد." امروز که عشق و شور نوازندگان و هنردوستان این سرزمین را شاهد هستم می توانم به او بگویم که آری ، تلاشت به بار نشست. در پایان جا دارد که از مجموعه فرهنگسرای نیاوران و آقای سجادی به جهت برگزاری این برنامه تشکر کنم.

مجید درخشانی دیگر سخنران این آیین بود که با تشویق ویژه حضار در جایگاه حضور یافت و پیرامون رابطه خودش با استاد لطفی گفت:من سال های آخر عمر استاد را به دلیل سهل انگاری های خودم از دست دادم، ولی می توانم بگویم در دورانی که در خدمت ایشان بودم خیلی از او آموختم. از موسیقی هم که بگذریم باید بگویم از ایشان درس زندگی آموختم. اولین بار که استاد را دیدم و در حضور ایشان ساز زدم به من گفتند همه آنچه تا امروز آموختی را بریز دور و از اول شروع کن و من همین کار را کردم. شخصیت و آموزه های ایشان در زندگی من بسیار تاثیرگذار بود و خوشحالم که در محضر چنین مرد بزرگی حضور داشتم.

در ادامه سرود لطفی ، فرزند استاد محمدرضا لطفی طی سخنانی از حاضران و عوامل برگزاری این آیین قدردانی کرد.

سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ز دیگر سخنرانان این مراسم بود.

در بخش دیگری از این آیین حمید سکوتی با تک نوازی تار یاد و خاطره استاد لطفی را زنده کرد و در پایان نیز گروهی از شاگردان استاد لطفی با خوانندگی سجادی مهربانی قطعاتی را نواختند که حسن ختام این شب خاطره انگیز برای علاقمندان به لطف ساز ایرانی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج