۴۵۷۲۱۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰

طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ویندوز ۱۰ در آینده دستخوش تغییرات ظاهری خواهد شد.

وب سایت کلیک: طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ویندوز ۱۰ در آینده دستخوش تغییرات ظاهری خواهد شد.
انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا بخش های مختلف واسط کاربری ویندوز ۱۰ را طی یک بروز رسانی که در اواخر امسال عرضه خواهد شد، تغییر دهد. این غول نرم افزاری دنیا از انیمیشن ها و عناصر بصری مات Aero Glass که مربوط به دوره ویندوز ویستا و ویندوز ۷ است، بیشتر استفاده خواهد کرد. نام این پروژه Neon است.
وب سایت MSPowerUser تصاویری بدست آورده که این تصاویر متعلق به ایده های مفهومی است که مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار بر روی آن ها می باشد. البته سال گذشته نیز وب سایت WindowsCentral تصاویری متعلق به پروژه Neon در سایت خود قرار داده بود. این ایده ها شامل محوکردن نوار اسکرول مربوط به اپلیکیشن ها و نرم افزارها است.

ظاهرا مایکروسافت در حال معرفی بخش جدیدی به نام Acrylic برای تمام قسمت های ظاهری ویندوز ۱۰ است که به عنوان روشی برای توسعه دهندگان عمل خواهد کرد تا بتوانند ظاهر اپلیکیشن های خود را هر چه بیشتر سفارشی کنند. علاوه بر این پروژه Neon تلاش های مایکروسافت در زمینه مباحث سه بعدی و HoloLens نیز ادامه دارد که در جاهایی که شما با ماوس با آن قسمت ها کار می کنید، تغییرات جزئی در عناصر واسط کاربری آن بخش ها به وجود می آورد.

انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10

به نظر نمی رسد که نوسازی های بزرگی در طراحی ویندوز ۱۰ اتفاق بیفتد و اکثر تغییرات، جز تغییرات جزئی خواهند بود که به وضوح در طراحی ویندوز ۱۰ بهبود به وجود خواهند آورد. احتمالا مایکروسافت طی کنفرانس Build developers که در ماه می برگزار خواهد شد با جزئیات در مورد این تغییرات ظاهری توضیح خواهد داد. (دقیقا ۱ ماه پس از ارائه Windows ۱۰ Creators Update برای کاربران).
هم چنین مایکروسافت قصد دارد بروز رسانی بزرگ دیگری برای ویندوز ۱۰ ارائه دهد. این بروز رسانی شامل تغییرات ظاهری و هم چنین پشتیانی از تراشه های ARM است که تمام اپلیکیشن های ویندوز ۱۰ را اجرا خواهد کرد. این آپدیت در اواخر امسال ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج