۴۶۰۹۵۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه ۲۰۱۸

شرکت‌های بزرگ مرسدس بنز و AMG به مناسبت پنجاهمین سال همکاری با یکدیگر، در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ از خودروی مشترک جدید خود رونمایی کردند.

وب سایت گجت نیوز: شرکت‌های بزرگ مرسدس بنز و AMG به مناسبت پنجاهمین سال همکاری با یکدیگر، در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ از خودروی مشترک جدید خود رونمایی کردند. مرسدس AMG GT C کوپه ۲۰۱۸ به عنوان عضو جدید این خانواده، بالاتر از مدل‌های GT و GT S و پایین‌تر از مدل پرقدرت GT R قرار می‌گیرد.
رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018

مرسدس AMG GT C کوپه ۲۰۱۸ مجهز به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توربوشارژ با حجم ۴ لیتر است که قدرتی معادل ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. به این ترتیب، پیشرانه‌ی مورد استفاده در این خودرو از پیشرانه‌ی AMG GT (با قدرت ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور ۶۳۰ نیوتن‌متر) و AMG GT S (با قدرت ۵۱۵ اسب بخار و گشتاور ۶۷۰ نیوتن‌متر) قوی‌تر خواهد بود. البته مدل AMG GT R با داشتن پیشرانه‌ای به قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر، قدرتمندترین عضو این خانواده است.

رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018

مرسدس AMG GT C از سیستم اگزوز AMG و دسته موتورهای دینامیک بهره می‌برد. همچنین زاویه‌ی منفی کمبر در چرخ‌های جلو افزایش پیدا کرده است. GT C نسبت به برادر کوچک‌تر خود از لاستیک‌های پهن‌تری برخوردار بوده و گلگیرهای عقب نیز ۵.۵ سانتی‌متر عریض‌تر شده است. علاوه بر آن، نسخه‌ی ۲۰۱۸ این خودرو از سیستم تعلیق اسپرت، سیستم فرمان‌پذیری چهار چرخ، ضربه‌گیرهای تطبیق‌پذیر، ترمز‌های جلوی بزرگ‌تر نسبت به قبل و همین‌طور جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ با کلاچ دوگانه و حالت اسپرت استفاده می‌کند.
رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018

طراحی ظاهری مرسدس AMG GT C کوپه ۲۰۱۸ نسبت به مدل‌های GT و GT S، خشن‌تر و عریض‌تر شده است؛ اما در کل با استفاده از جلوپنجره‌ی جدید AMG به نام Panamericana همچنان شاهد ظاهری جذاب و زیبا هستیم. تاکنون خبری از قیمت این خودرو منتشر نشده است اما شرکت مرسدس، شتاب و حداکثر سرعت مدل‌های جدید را اعلام کرد. بر این اساس، شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت مدل GT C برابر ۳.۶ ثانیه خواهد بود و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است.

رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018

همچنین یک نسخه‌ی ویژه از مرسدس AMG GT C به نام Edition ۵۰ عرضه خواهد شد. این نسخه با رنگ ماتی موسوم به Graphite Gray Magno رنگ‌آمیزی شده و با رنگ مشکی و کروم تزئین شده است. در کابین خودرو نیز چرم‌های مشکی و خاکستری و پارچه‌ی جیر میکرو برای دور فرمان دیده می‌شوند. Edition ۵۰ برای مدل‌های رودستر و کوپه و تنها به تعداد ۵۰ دستگاه تولید خواهد شد. مدل‌های مرسدس AMG GT C و GT R در اواخر تابستان ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود و سایر مدل‌ها نیز در پاییز به دست مشتریان خواهد رسید. باید دید که کمپانی مرسدس با تولید ۶ نسخه‌ی مختلف از سری اسپرت GT چه هدفی را دنبال می‌کند؟
رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018
رونمایی از مرسدس AMG GT C کوپه 2018
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با پراید تاق میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج