۴۶۰۹۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انسداد شبانه محور کندوان از امشب

سرپرست پلیس راه استان مازندران، از انسداد شبانه محور «کندوان» در جاده «چالوس- کرج» به دلیل اجرای عملیات عمرانی در تونل «امیرکبیر» از روز شنبه ۲۵ دی ماه ۹۵ خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرپرست پلیس راه استان مازندران، از انسداد شبانه محور «کندوان» در جاده «چالوس- کرج» به دلیل اجرای عملیات عمرانی در تونل «امیرکبیر» از روز شنبه ۲۵ دی ماه ۹۵ خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خسرویان گفت: در راستای اجرای عملیات عمرانی و ایمنی محور کندوان در تونل امیرکبیر برابر هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راه راهور ناجا و اداره کل راه و شهرسازی از ساعت ۲۱ و۳۰ دقیقه شب تا ساعت ۵ و۳۰ دقیقه صبح، همه روزه به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی این محور مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان انسداد محور، تردد خودروها از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می پذیرد، افزود: این عملیات در راستای مقاوم سازی دیواره و تعمیرات اساسی تونل شماره ۵ امیرکبیر است که تا پایان سال جاری ادامه دارد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه از شهروندان خواست، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

سرهنگ خسرویان بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج