۴۶۱۰۴۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پاسخ مترو به مسافران: منتظر قطار خالی نباشید

مسئولان متروی تهران می‌گویند باید تعداد واگن‌های موجود در خطوط مختلف دوبرابر شود تا مشکل ظرفیت برای این وسیله نقلیه پیش نیاید.

خبرآنلاین: مسئولان متروی تهران می‌گویند باید تعداد واگن‌های موجود در خطوط مختلف دوبرابر شود تا مشکل ظرفیت برای این وسیله نقلیه پیش نیاید.
تقریبا روزی نیست که مسافران متروی تهران از ازدحام در این وسیله نقلیه گلایه نکنند. بیشترین گلایه آنها مربوط به ایستگاه هایی است که خطوط به هم می رسند و همچنین در خطوط تازه احداث شده هم مشکل کمبود واگن محسوس است و باعث افزایش سرخط قطارها می شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این باره توضیح داد: برای استفاده بهینه از پتانسیل مترو تهران باید میزان واگن ‌های موجود دو برابر شود.
علی عبدالله پور درباره حل مشکل ازدحام در مترو گفت: اکنون یک هزارو ۲۰۰ واگن در مترو تهران فعال است که برای خدمت رسانی مطلوب‌تر باید این رقم دو برابر شود.
او با تاکید براینکه افتتاح خطوط جدید تاپایان سال این رقم را افزایش می‌دهد، گفت: فاصله گذر قطار به خصوص در خطوط ۳ و ۴ کمتر از پتانسیل موجود است و باید با تزریق ناوگان جدید به این خطوط، توان مسافربری مترو تهران را افزایش دهیم.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با تاکید بر توانمندی‌های کشور در حوزه واگن‌سازی گفت: در سالهای اخیر توان داخلی در ساخت واگن به خوبی افزایش یافته و خوشبختانه اکنون شرکت واگن سازی تهران در وضعیت مطلوبی است به گونه‌ای که ساخت واگن‌های مورد نیاز خط ۶ و ۷ به این شرکت واگذار شده است، اما برای تأمین نیاز مترو تهران در مدت کوتاه و رفع برخی از مشکلات مردم در حمل و نقل عمومی پایتخت، نیاز به واردات فوری واگن هم داریم.
او با بیان اینکه در یکصد و سی و سومین جلسه شورای عالی ترافیک تقویت شبکه مترو تهران مطرح شده و طی آن مجوز تأمین دو هزار واگن در دولت صادر شده است، گفت: از این تعداد هزار واگن آن سهمیه شهر تهران است که امیدوارم به زودی دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل کند و واگن‌های مورد نیاز در اختیار شرکت بهره برداری مترو تهران قرار گیرد.
عبدالله پور با اشاره به اینکه مترو یک سامانه حمل و نقل عمومی انبوه بر در دنیا است، توضیح داد: رسیدن به واگن‌های خالی و یا نشستن تمام مسافران دور از ذهن است این اتفاق نه در شهر تهران و نه در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد اما تمام تلاش خود را داریم که فاصله گذر حرکت قطارها کم شود تا حس رضایتمندی مسافران بالا رود.

قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان با اشاره به اینکه اورهال کردن واگن‌های موجود همواره مورد توجه بوده است، گفت: تعمیرات دوره‌ای قطارها هر ۱۰ هزار کیلومتر و تعمیرات اساسی‌تر در هر یک میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر انجام می‌شود و ما این اطمینان را می‌دهیم که ایمنی و سلامت مسافران اولویت اول ماست و استفاده از واگن‌های قدیمی با بررسی کافی صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق

      دولت دنبال اینکه با وارد کردن هواپیما جو رو به نفع خودش برا انتخابات تغییر بده اگه واقعا راست میگن واگن وارد میکردن!!!!

    • توتو

      پس نگید باخودروی تک سرنشین بیرون نیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج