جاباما
۴۶۲۸۶۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

روزنامه اصولگرا: علی مطهری را صادر کنید!

مگر فلان اصلاح‌طلب در باب ارتباط با غرب و باور به اينكه در مقابل دنياي غرب، ما توانايي‌هاي لازم را نداريم نگفته بود نه تنها بايد تلاش شود همه مايحتاج خود را از غرب تأمين كنيم، بلكه براي تغييرات اساسي در آينده اين كشور حتي مي‌توانيم مديران وارداتي نيز داشته باشيم، چرا براي كليد زدن به اين پروژه، ما از برخي از نمايندگان خود شروع نكنيم و علي مطهري را كه فاقد توان فهم منافع ملي جمهوري اسلامي است، صادر و به جاي آن «اليوت انگل»، «ادرويس» و ... كه منافع ملي و امنيت ملي را به خوبي فهم مي‌كنند وارد كنيم!

حسن رشوند در جوان نوشت: حوزه امنيت و منافع ملي از جمله حوزه‌هايي است كه كمتر كسي را مي‌توان يافت كه نسبت به اهميت و ضرورت آن واقف نباشد و تقريباً همه كساني كه از عقلانيت فكري و سياسي برخوردارند، سعي مي‌كنند گفتارها و رفتارهاي خود را به گونه‌اي تنظيم كنند كه چالشي براي اين حوزه ايجاد نشود.

حتي يك شهروند عادي بدون هيچ مسئوليتي در اين كشور مي‌فهمد كه اوباما و همه تصميم‌گيران كاخ سفيد با جنگ رواني در راستاي پروژه ايران‌هراسي و توجيه اينكه رفتار ايران پس از برجام ناقض امنيت ملي امريكاست و هر روز تحريم پشت تحريم را عليه ايران تصويب يا تمديد مي‌كند كه مبادا ايران اسلامي خطري براي او باشد، چرا بايد اين نماينده كه قاعدتاً بايد بهره هوشي وي بالاتر از يك شهروند بي‌سواد دورافتاده در فلان نقطه كشور باشد، سخني بگويد يا موضعي بگيرد كه دستاويز ديگري براي تحريم و پروژه فشار به ايران باشد. اينكه از نگاه علي مطهري پرتاب عزتمندانه موشك در راستاي منافع ملي با لحن تحقير‌آميز «موشك‌پراني» براي اجرانشدن برجامي كه مذاكره‌كنندگان آن، امروز بر اشتباه خوش‌بيني خود به امريكا اعتراف مي‌كنند، با چه نيتي صورت مي‌گيرد جاي تأمل و بسي تأسف دارد.
در حالي كه امريكايي‌ها هم قواي خود را بسيج كرده‌اند تا با تصويب و تمديد تحريم‌ها و لحن تند «همه گزينه‌ها روي ميز است»، ايران اسلامي را از مسير انتخاب نموده خود باز دارند، نشانه رفتن و آماج قرار دادن قدرت نظامي ايران و اقتدار معنوي جمهوري اسلامي توسط اين نماينده مجلس، حكايت غريبي است.

آنچه مهم است سكوت نمايندگان مجلس در مقابل اظهارات غير مسئولانه و غير عقلاني مطهري است كه منافع ملي و مؤلفه‌هاي قدرت‌ساز آن را كه همانا فعاليت‌هاي موشكي بخشي از آن است، به سخره گرفته است.
كاملاً روشن است يا آقاي مطهري درك درستي از منافع ملي و چه بسا امنيت ملي كشور ندارند يا در يك پازل هماهنگ با دشمن براي تسهيل در روند اتهام‌زني‌هاي غرب و فشارهاي ناجوانمردانه امريكا به‌رغم توافق‌ هسته‌اي به دنبال دور جديد فشار به ايران توسط غرب هستند و اين همان چيزي است كه نهادهاي به اصطلاح حقوق بشري عليه ايران نيز پس از برجام دنبال مي‌كنند.

نمايندگان «سنا»ي امريكا با رأي قاطع از تصويب طرح «ايسا» بر ضد ايران اسلامي دفاع مي‌كنند، اما نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي كه قسم خورده است از منافع و امنيت ملي اين كشور دفاع كند، هم راستا با اوباما، جان‌كري، ترامپ و دنياي غرب، فعاليت‌هاي موشكي نظام و دفاع از حريم منافع جمهوري اسلامي را با سخنان ان‌شاءالله نسنجيده خود به چالش مي‌كشاند.
اصلاً يك پيشنهاد؛ مگر فلان اصلاح‌طلب در باب ارتباط با غرب و باور به اينكه در مقابل دنياي غرب، ما توانايي‌هاي لازم را نداريم نگفته بود نه تنها بايد تلاش شود همه مايحتاج خود را از غرب تأمين كنيم، بلكه براي تغييرات اساسي در آينده اين كشور حتي مي‌توانيم مديران وارداتي نيز داشته باشيم، چرا براي كليد زدن به اين پروژه، ما از برخي از نمايندگان خود شروع نكنيم و علي مطهري را كه فاقد توان فهم منافع ملي جمهوري اسلامي است، صادر و به جاي آن «اليوت انگل»، «ادرويس» و ... كه منافع ملي و امنيت ملي را به خوبي فهم مي‌كنند وارد كنيم!

هرچند امروز نبايد علي مطهري را سرزنش كرد و بايد كساني را سرزنش كرد كه بدون بررسي جوانب و شرايط جامعه، روزي كه سخنراني مطهري در شيراز بر هم خورد يا برنامه سخنراني او در مشهد به دلايلي برگزار نشد و رئيس‌جمهور محترم تمام قد ايستاد و به همه دستگاه‌هاي اطلاعاتي، امنيتي و سياسي كشور ابلاغ فرمودند كه بررسي كنند و مقصران عدم برگزاري جلسه سخنراني علي مطهري را شناسايي و معرفي كنند، بي آنكه لحظه‌اي فكر كنند كه چه تعداد سخنراني در دنيا توسط نمايندگان پارلمان آن كشور به دليل اختلاف سليقه در جامعه برگزار نمي‌شود كه نه خود آن نماينده و نه هيچ مقام دولتي خم به ابرو نياورده و آن را محصول طبيعي جوامع مدرن مي‌دانند، پس سخنان خارج از عرف و غير مسئولانه مطهري را بايد نتيجه چنين برخوردهاي گزينشي و سياسي رئيس‌جمهور دانست كه امروز مطهري را در مقابل منافع و امنيت ملي جمهوري اسلامي قرار داده است.

چرا بايد در نظامي كه هزاران شهيد براي امنيت آن نثار شده است، نايب رئيس مجلس آن اين امنيت را به چالش كشيده و با سخنان ساختارشكنانه، عرق شرم را بر جبين امنيت‌آفرينان آن بنشاند كه مجبورند به جهت مصالح و منافع بزرگ‌تر نظام مظلومانه در مقابل بي‌توجهي به مؤلفه‌هاي اقتدار‌آفرين و قدرت‌ساز شهيدان خود، مهر سكوت بر لب زنند. اما نمايندگان مجلس يقين بدانند مسئوليت از گردن آنها سلب نشده است و آنها بايد نسبت به انتخابي كه در مقام نايب رئيس فلان نماينده انجام داده‌اند، در پيشگاه ملت ايران و شهيدان پاسخگو باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرعلی مطهری

    • بدون نام

      فعلا بگذارید اقای مطهری خوش رقصی کند برای امثال مطهری واقا زادها امنیت معنا ندارد چون با انفجار یک طرقه اون ور ابند

    • محمد

      مگر شما عاشق ترامپ نبودید، که عاجزانه درخواست پاره کردن برجام را از ایشان داشتیدو در کل دوره مذاکرات همراه و همگام با صهیونیست ها و عربستان و جمهوری خواهان امریکایی بودید که برجام ختم به خیر نشود و امروز!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      ازجانب یه شهروند عادی که نوشتی مگر وکیل الرعایائی هیچ هم اینطور بسیار حرف صحیحی هم زده شما بدیهیات را بنا به دستور نبایدبفهمی

    • بدون نام

      مطهری
      نمونه بارز آب به آسیاب دشمن ریختن.
      وای به حالمون،کی شده نایب رئیس مجلس!؟

    • بدون نام

      داداش اون دکل نفتی بود که یک دفعه صادر شد

    • محمد

      همش حرفهاي تكراري وبي منطق!مطهري كاملا درست گفته

    • بدون نام

      چقدر خوب بلدی یگطرفه به پیش قاضی بری وحرفهای خوب خوب بزنی.

    • عبدالله

      درجه فهم و شعور مطهری را رای و اقبال مردم تعیین میکند نه مدعیات آقای رشوند در ضمن این بزرگوار هم تشریف بیاورند دور بعد خود را در معرض رای قرار دهند ببینیم حرفشان چقدر خریدار دارد...

    • بدون نام

      من از مطهری حمایت میکنم چون ادم منصفی هست اما به هر حال قرارنیست هر کسی در هر زمینه باسواد باشه ممکنه مطهری در زمینه امنیتی و نظامی مثل موضوعات فرهنگ و سیاست و دین اطلاعات نداشته باشه اما راهش این نیست که روزنامه ها و سایت های اصولگرا (که برای اخلاق هیچ جایگاهی قائل نیستند) با توهین و تخریب و له کردن طرف مقابل بخوان جواب بدن.
      این کار ها نتایجش فقط از بین رفتن اخلاق - متنفر شدن مردم از صاحبان این رسانه ها و این تفکر و این چیزا هست اون وقت اگر یه روزی هم حرف حقی بزنید هیچکس گوش نمیده.
      ---
      به نظر من ازمایش موشکی اون موقع گربه را دم حجله کشتن بود تا بعدا طرف مقابل نتونه ازمایش موشکی را بهانه لغو برجام کنه.

    • بدون نام

      درود واحسنت برمطهری

    • بدون نام

      خجالت بکشید....دست از سر ملت بردارید...اگه راست میگید خودتون و صادر کنید تا همه راحت شن از دستتون

    • بدون نام

      با این مقاله نوشتنت
      درود بر اقای مطهری با شرف

    • جهانی

      بحث آزادی و امنیت است آیا درست است که به بهانه امنیت آزادی را قربانی کنیم در این خصوص باید به آرای جامعه توجه نمود والا خیلی زود هر دو را از دست میدهیم.

    • محمد

      هزاران درود بر آقاي علي مطهري و پدر بزرگوار ايشان. من يقين دارم كه مردم هرگز دست از حمايت نماينده مردمي خودشان برنخواهند داشت. اين شجاعت و جسارت آقاي مطهري جاي تحسين بسيار دارد و اميدوارم خداوند به ايشان سلامتي و توفيق عنايت فرمايد.

    • محمد

      من یک اصلاح طلبم اما امثال اقای مطهری وجلالی بادی به هر جهتن تا دیروز مدح اصولگرایان را میکرد وبه اقای هاشمی وخانوادش میتاخت نمیدانم چرا رنگ عوض کرده وامر‌وز،،،،،،

    • بدون نام

      درود بر شرف جناب آقای مطهری که به فکر مردم ومنافع کشوره

    • دلسوز

      میدپنم اینم مثل بقیه کامنتام درج نمیکنی
      به نظر من امریکا از اختلاف داخلی سوء استفاده میکنه وهربار با ی کارشکنی ونظر مسءولان رو بجون هم می اندازه اگ در کشور وحدت نظر باشه امریکا غلط میکنه هی برجام رو نقض کنه ما اینجا به جون هم افتادیم امریکا هم از آب گلالود ماهی میکگیره

    • بدون نام

      درود بر مطهری نایب رئیس مجلس رفسنجانی از دنیا رفت نوبت اینه دست بردارید خجالت بکشید،، ، ،،،،،، کی شما را خواست از کجا آمدید تا صادرتون نکردیم برید دنبال کارتون،،،،، ،،،،، خود غلط بود آنچه میپنداشتیم واقعاً غلط بود جمع کنید برید ما رو به حال خودمون

    • همت

      نویسنده مدعی العموم مطهری حرف سیاست وخواست مردم ایران را می زند. درود بر شرف مردانی که برای ایران آبادوجاودان سخن می گویند بیایید با خود روراست باشیم. ما ایرانیان مردمی با اخلاقیم گفتار نیک وکردار نیک

    • بدون نام

      درود بشرفت به غیرتت مطهری

    • بدون نام

      مطهری انتخاب اول مردم تهرانه ودلواپسان سیلی خورده مردم دلواپسان چون خانه نشین شدن باید صادر بشن به افغانستان برای کار مطهری هم کار داره هم ملت ایران پشتیبانش هستن بکوری چشم دلواپسان

    • بدون نام

      بعضی نظرات واقعا تاسف باره، ظاهرا تمایل دارن قدرت دفاعی کشور کم بشه و بعد تا تموم عمر نوکری غرب رو بکنن، تا خدایی نکرده بلایی سرمون نیومده که قدر نمیدونیم.

    • باقر رمزی باصر

      فهیم ترین نماینده
      مطهرییییییییییییییییییییییییییییییی است

    • بدون نام

      باسلام ...نمیدونم چرا تا امسال آقای مطهری انتقادی میکنند سریع انگ غربی یودن ضد انقلاب وهمه چیز بهشون میبندند ولی تمام کسانی که به عنوانی صاب تریبونند هر توهین وناسزایی را له دوات ومنتقدین خودشان بکنند هیچ وقت باز خواست نمی شوند ؟

    • شهرام

      مطهری اصلا درشان مجلس نىست وبرای خودنمایی وخوش امد ىک عده ادمهاى ساده لوح که ازسىاست سردر نمی اورند وفقط هورا کش هستندهرىاوه اى را به زبان مىاورد

    • حسن

      خدایا کیه که حالا با مطهری بجنگه خودت اسان کن
      هردم از این باع بری میرسد

    • احمد

      بیسواد تو هستی که این قدر نادانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج