۴۶۳۱۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برقی: بازیکنان جایگزین ما عملکرد درخشان داشتند

مربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به جنگندگی و غیرت بازیکنانش در پیروزی برابر شهرداری تبریز، عملکرد درخشان بازیکنان جایگزین را دلیل اصلی برد دانست.

خبرگزاری ایسنا: عباس برقی، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره روند فوق‌العاده‌ این تیم در نتیجه‌گیری و برد اخیر برابر همتای تبریزی‌اش، اظهار کرد: قبل از بازی با شهرداری تبریز ما سوم و تیم سایپا چهارم جدول بود. در واقع بازی هفته‌ گذشته هم برای ما برای تثبیت جایگاه سوم خود و هم‌چنین جبران شکست دور رفت و هم برای تبریز برای این که می‌توانست راه خود را برای حضور در پلی‌آف هموار کند، بسیار حساس بود. تیم تبریزی هم نسبت به دور رفت که سه بر یک ما را شکست داده بودند دو یار جدید (بهرام فرید و امیرحسینی) را جذب کرده بود و با تیم کامل و مجهزی پا به زمین گذاشتند.

او ادامه داد: شهرداری تبریز بسیار با انگیزه‌تر از ما بازی را شروع کرد و در مقابل این ست برای ما با خطاهای زیادی همراه بود و در نهایت ست را باختیم. در ست دوم هم شرایط بد روانی به خاطر باخت در ست قبل بر ما چیره شد و با اختلاف ست را واگذار کردیم. هم‌چنین از میانه‌های ست دوم میرزاجانپور از ناحیه مچ پا آسیب دید. اما از ست سوم به بازی برگشتیم. دلیل اصلی این برگشت خوب عملکرد درخشان بازیکنان ذخیره بود. در این ست، میرزاجانپور به دلیل آسیب‌دیدگی‌ حضور نداشت و نبود وی باعث شد تغییرات کلی در ترکیب صورت گیرد. امین علوی، جواد محمدنژاد و آرش کشاورزی وارد بازی شدند و با عملکرد عالی توانستیم این ست را برده و به بازی امیدوار شدیم. در ادامه و در ست‌های بعد هم روند خوب در دریافت پاس و به‌خصوص حمله برای ما ادامه داشت و با سه ست برده و پیروز بازی شدیم.

وی درباره بازی هفته‌ بعد برابر شهرداری اراک که هنوز امید برای صعود پلی‌آف دارد و می‌تواند برای ارومیه را در خارج از خانه مشکل ساز باشد، گفت‌: تیم شهرداری اراک واقعا تیم خوبی است و با جذب وحید سید عباسی در منطقه پاسور و بهرام فرید در پست قدرتی زن توانسته تا حدودی نقاط ضعف خود را پوشش دهد. همچنین این تیم در حمله می‌تواند زهردار باشد. این تیم کادر خوبی را هم در اختیار دارد و یا حتما با تمام قوا به مصاف شهرداری اراک خواهیم رفت تا با برد در این بازی کاملا صعود خود به پلی‌آف را قطعی کنیم.

عباس برقی در پایان خبر داد: مجتبی میرزاجانپور به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه مچ پا تا دو هفته‌ از میادین دور خواهد بود و امیدواریم تا بازی‌های پلی‌آف به شرایط خوب خود باز گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج