۴۶۴۴۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قفل شدن گوشی های آیفون با ارسال سه کاراکتر

بار دیگر رشته کاراکترهای تصادفی را پیدا شده اند که موجب از کار افتادن دستگاه های iOS به طور کامل می شوند. این سه کاراکتر در کنار هم می توانند باعث قفل شدن کامل آیفون شوند.

وب سایت کلیک: بار دیگر رشته کاراکترهای تصادفی را پیدا شده اند که موجب از کار افتادن دستگاه های iOS به طور کامل می شوند. این سه کاراکتر در کنار هم می توانند باعث قفل شدن کامل آیفون شوند.
قفل شدن گوشی های آیفون با ارسال سه کاراکتر

این موضوع توسط یکی از کاربران یوتیوب به نام EverythingApplePro مطرح شد. هنگامی که شما این سه کاراکتر را به عنوان یک رشته پشت سر هم در iOS ۱۰ یا نسخه جدیدتر ارسال کنید، باعث از کار افتادن آیفون شما می شود. صفحه نمایش، دکمه صفحه اصلی و دکمه Power از کار خواهند افتاد. اما بر خلاف چند مورد گذشته، این عنوان به راحتی ارسال یک پیام متنی نیست.

آیا با یکی دیگر از اشکالات پیام متنی iOS مواجه هستیم؟

در گذشته شاهد تعدادی از نمونه های اشکالات در سیستم پیام متنی سیستم عامل iOS بوده ایم که منجر به از کار افتادن دستگاه های آیفون می شدند. در حال حاضر هم EverythingApplePro دو روش جدید را معرفی کرد که می توانید به وسیله آن ها آیفون دوستان خود را برای شوخی از کار بیاندازید. برای این کار شما باید رشته "یک شکلک پرچم، ۰ و یک شکلک رنگین کمان" را در مک کپی کرده و آن را به عنوان یک نوشته جدید در iCloud.com یا نرم افزار نوشته ها (Notes app) ذخیره کنید. حال به گوشی خود بازگردید و این متن را ارسال کنید. این روش تنها در iOS ۱۰ تا IOS ۱۰.۱.۱ کار می کند.

اگر هم می خواهید نسخه های بیشتری را مورد هدف قرار دهید، یاید یک فایل سنگین را که شامل لینک ها و دستور العمل ها می باشد، دانلود کنید. از طرفی برای استفاده از آن مجبورید که این فایل را درایو iCloud ذخیره کنید. سپس از آن جا می توانید آن را برای هر کسی که می خواهید دستگاهش را از کار بیاندازید ارسال کنید. این روش در نسخه های ۱۰٫۱٫۱ تا ۱۰٫۲٫۱ کار می کند.

البته اپل برای رفع این باگ دست به کار شده و به زودی بسته هایی را برای رفع آن منتشر می کند. این مسائل بیشتر به برنامه های پیام رسان گره خورده است و نمی تواند در مقیاس بزرگ خسارتی را به دستگاه و فایل های مهم وارد کند. ارسال این متن در حالی که می تواند برای فرستنده سرگرم کننده باشد، می تواند برای طرف گیرنده هم آزاردهنده باشد، چرا که با باز کردن آن صفحه نمایش گوشی به صورت خودکار قفل می کند. اگر کسی با این کار شما را اذیت کرده است، بهتر است برای جلوگیری از تکرار، طرف مقابل را بلاک کنید. اما اگر به دنبال انتقام هستید، ما این سلاح را به شما معرفی می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج