۴۶۶۸۳۲
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

سرقت از خودروی تهیه‌کننده فیلم با موضوع انتخابات ۸۸

تصاویر پشت صحنه فیلم «ماه‌گرفتگی» دزدیده شد

تهیه‌کننده فیلم «ماه‌گرفتگی» امروز از اتفاق عجیب و کم سابقه‌ای در رابطه با این فیلم خبر داده و اعلام کرده حدود ۲۰ روز پیش راش‌های پشت صحنه این اثر سینمایی به سرقت رفته است.

وب سایت آی سینما:‌ تهیه‌کننده فیلم «ماه‌گرفتگی» امروز از اتفاق عجیب و کم سابقه‌ای در رابطه با این فیلم خبر داده و اعلام کرده حدود ۲۰ روز پیش راش‌های پشت صحنه این اثر سینمایی به سرقت رفته است. البته این اتفاق در جریان سرقت لپ تاپ و هارد اکسترنال این تهیه‌کننده از خودروی شخصی او اتفاق افتاده و احتمالا هدف سارق محتویات آن‌ها نبوده است.
تصاویر پشت صحنه فیلم «ماه‌گرفتگی» دزدیده شد

فیلم سینمایی «ماه‌گرفتگی» نوشته مهدی آذرپندار به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی هادی انباردار به وقایع ۸۸ می‌پردازد، این فیلم جزو فیلم‌های بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر است و تا رسیدن به این ایستگاه با حواشی مختلفی روبرو بوده است.

حاشیه جدید این فیلم سینمایی مورد عجیب و کم‌سابقه‌ای است؛ هادی انباردار تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در گفت‌وگوی کوتاهی با برنا خبر از به سرقت رفتن راش‌های پشت صحنه این فیلم داده است: «متاسفانه حدود ۲۰ روز قبل برای انجام کاری در محدوده میدان هفت حوض تهران ماشینم را پارک کردم و پس از بازگشت با صحنه کشیدگی درب جلو قسمت شاگرد و سرقت لپ تاپ به همراه هارداکسترنال شخصی‌ام مواجه شدم.»

این تهیه‌کننده درباره محتویات موارد به سرقت رفته نیز گفته است: «خوشبختانه در لپ تاپ و هارداکستنرال راش‌های پشت صحنه «ماه گرفتگی» ذخیره شده بود و سکانس‌های فیلم به سرقت نرفته است. پس از این اتفاق با حضور در کلانتری هفت حوض شکایت‌نامه خودم را تنظیم کردم و در حال حاضر منتظر ردیابی و دستگیری سارقان هستم.»

اگرچه کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد اما باید دید سارق قرار است قسمت‌هایی از این راش‌ها را منتشر کند یا خیر؟ به خصوص که موضوع حساس فیلم و برخورد بازیگران و عوامل با موضوع می‌تواند حاشیه‌های بیشتری را نیز برای این فیلم سینمایی رقم بزند.

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی‌ها، شهرام عبدلی، قاسم زارع، ارسلان قاسمی، نیلوفر وهاب‌زادگان، الناز حبیبی، کاوه ابراهیم، فرخنده فرمانی‌زاده، سیمون سیمونیان، داود مقدادی، عباس محمدی، سیداحمد نورایی، مهسا کاشف، دنیا نوری، محمد بازاری، یاسمین ارشیافر، علی آقایی، مرضیه عیسی‌پور، تورج الوند، سیما ملکی، خشایار باب‌اله‌زاده، حسین بصایری، امین چنارانی و فرید کیانی‌اسکویی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج