۴۶۶۸۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ شرکت کوالکام به شکایت اپل

کوالکام در بیانیه ای رسمی و در پاسخ به شکایت اپل مبنی درباره نقض قوانین مالکیت، این ادعا را بی اساس خوانده و دلیل آن را فشار به اپل از سوی سایر نهادها می داند.

مجله سخت افزار: در روزهای گذشته اعلام شد اپل به دلیل نقض قوانین مالکیت از کمپانی کوالکام شکایت کرده و تقاضای دریافت غرامت ۱ میلیارد دلاری را از این شرکت دارد. در حالی که این دو کمپانی شرکای تجاری به حساب می آیند و همین حالا نیز بخشی از چیپ های به کار رفته در گوشی های آیفون ساخت کوالکام هستند، طرح چنین شکایتی عجیب و غیر منتظره به نظر می رسید. حالا در فاصله تنها چند روز از بیانیه و کیفرخواست رسمی اپل، کوالکام به این شکایت واکنش نشان داده است.
پاسخ شرکت کوالکام به شکایت اپل

به گزارش MacRumors، کوالکام در بیانیه ای رسمی و در پاسخ به شکایت اپل مبنی درباره نقض قوانین مالکیت، این ادعا را بی اساس خوانده و دلیل آن را فشار به اپل از سوی سایر نهادها می داند.
همچنین در متن این بیانیه به این نکته نیز اشاره شده است که اپل به عمد اطلاعات را ناقص در اختیار رسانه ها قرار داده و با وارونه جلوه دادن توافقات صورت گرفته بین دو کمپانی قصد جهت دهی به رسانه ها را در سر دارد. در این پرونده اپل مدعی است از آنجا که کوالکام تا پیش از سال ۲۰۱۶ و آغاز همکاری اپل و اینتل، تنها تامین کننده چیپ مودم LTE برای آیفون های این شرکت بوده، قیمت گذاری نا عادلانه ای انجام داده و در واقع اجازه بهره برداری اپل از این تجهیزات را به بیشتر از قیمت واقعی آنها در اختیار این شرکت قرار داده است.
کوالکام اعلام کرده تیم حقوقی این شرکت در حال بررسی متن کیفرخواست اپل هستند و بدون شک پاسخی مناسب به ادعای بی اساس این شرکت خواهند داد. به نظر می رسد توافق اپل و اینتل در سال ۲۰۱۶ و تامین بخشی از چیپ های مودم مورد نیاز این شرکت توسط اینتل باعث شده اپل شجاعت لازم برای درگیر شدن و احتمالا کنار گذاشتن کوالکام از زنجیره تامین خود را به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج