۴۶۸۷۵۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سارقان به عنف به دام افتادند

فرمانده انتظامي استان البرزاز دستگيري سه سارق به عنف آدم ربا که در پوشش مسافرکش اقدام به زورگيري از مردم مي‌کردند، خبر داد.

روزنامه آرمان: فرمانده انتظامي استان البرزاز دستگيري سه سارق به عنف آدم ربا که در پوشش مسافرکش اقدام به زورگيري از مردم مي‌کردند، خبر داد.
سردار کامراني صالح گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد آدم ربايي و اخاذي از خانواده‌هاي ربايندگان در تهران و کرج از سوي سه سارق به عنف توسط يک دستگاه خودرو پژو پارس شناسايي و دستگيري آدم رباها در دستور کار تيم ويژه اي از ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت. وي گفت: در بررسي‌هاي تکميلي ماموران مشخص شد که متهمان با استفاده از يک دستگاه خودروي پژو پارس مسروقه، تحت پوشش مسافرکش در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طي مسافتي با انحراف مسير به سمت مناطق اطراف شهر کرج، در فرصت مناسب با تهديد سلاح سرد و ضرب و شتم مسافران، از آن‌ها مي‌خواستند که با تماس تلفني با خانواده‌هايشان مقاديري وجه به حساب بانکي آن‌ها واريز کنند تا سارقان از طريق دستگاه کارتخوان اقدام به برداشت وجوه کنند.
سردار کامراني صالح افزود: سارقان زورگير در چندين اقدام مشابه ديگر در تهران و کرج با سوار کردن مسافران ضمن سرقت اموال آن‌ها در صورت همراه نداشتن کارت عابر بانک، طي تماس تلفني با خانواده مالباختگان با اين عنوان که يکي از اعضاي خانواده آن‌ها از خانواده وي مي‌خواستند وجوه درخواستي را در ازاي رهايي آن فرد به شماره کارتي که آدم رباها به آن‌ها مي‌دادند واريز کنند.
فرمانده انتظامي استان البرز افزود: با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد رعب و وحشت از اقدام سارقان مسافر برنما، تحقيقات در اين خصوص آغاز شد و با توجه به اينکه ردي از سارقان در دست نبود پس از چندين شبانه روز تلاش و پيگيري، يکي از سارقان شناسايي و با تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه روزي، دو نفر ديگر از همدستان وي نيز در نقاط مختلف استان البرز شناسايي و طي سه عمليات همزمان و غافلگيرانه، هر سه متهم که از سارقان سابقه دار بودند دستگير و جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شدند. گفتني است، متهمان در بازجويي‌هاي ماموران به جرم خود مبني بر پنج فقره سرقت به عنف و آدم ربايي در تهران و کرج اعتراف کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دستای اینا رو قطع نمیکنن مردم راحت بشن

    • بدون نام

      جریمه دولتی کنید،،،،بعدولشون کنید،،،،،،،خجالت اوره به خدل

    • منصور

      باید به شدت برخورد کنند با کسایی که ضعیف کشی میکنند و اخاذی

    • رها

      خدا از زمین برشون داره
      یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج