جاباما
۴۷۰۲۲۹
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ذوالقدر: بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار دارند

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برای برون‌رفت از این مشکلات آن چیزی که جبهه مردمی پیشنهاد کرده و با استقبال مردم مواجه شده این است که باید به ارزشهای انقلاب و انقلاب اسلامی بازگردیم.

خبرگزاری تسنیم: اولین نشست کمیته جوانان و دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب (شنبه ۹ بهمن‌ماه) در مجتمع فرهنگی تربیتی مسجد الرحمان برگزار شد.

محمدباقر ذوالقدر معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این نشست با اشاره به فلسفه شکل‌گیری این جبهه گفت: واقعیت تلخ روزگار ما این است که بعد از سی و هشت سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و پای آن خونهای زیادی ریخته شده است، باید اعتراف کنیم که متاسفانه تمام اهداف انقلاب محقق نشده است.

وی با بیان اینکه آنچه بنیانگذاری انقلاب اسلامی هدفش بود در بسیاری از موارد محقق نشده است، تصریح کرد: اهداف کسانی که برای عزت و اقتدار نظام تلاش می‌کنند هنوز محقق نشده است.

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه مردم امروز گرفتار مشکلاتی در عرصه مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، و مدیریت عمومی کشور هستند اظهار داشت: در برخی موارد دیگر مشکل نیست بلکه بوی بحران به استشمام می‌رسد.

ذوالقدر با اعلام اینکه کشور امروز گرفتار بیکاری، رکود، گرانی است افزود: هر روز ارزش پول ملی کشور کمتر می‌شود و بیشتر مردم امروز زیر خط فقر هستند.

وی با بیان اینکه مطالبات رهبری در بسیاری از موارد بر روی زمین مانده است گفت: در بسیاری موارد دچار پسرفت شده‌ایم و داشته‌‌هایی را که براثر تلاش فرزندان انقلاب به دست آمده بود نیز کمرنگ شدند.

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه کشور امروز با تهدیدهای خارجی مواجه است، ادامه داد: گرگهای خون آشام مترصد این هستند که پنجه‌های خون‌آلود خود را روی انقلاب و کشور بکشند.

ذوالقدر با بیان اینکه در برابر مشکلات و تهدیدات نمی‌توان آرام نشست و نیروهای انقلاب نمی‌توانند سرگرم کار خود باشند ادامه داد: نمی‌توان شاهد کم‌فروغ شدن انقلاب بود و ببینیم سنگر به سنگر دشمن وارد کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: برای برون‌رفت از این مشکلات آن چیزی که جبهه مردمی پیشنهاد کرده و با استقبال مردم مواجه شده این است که باید به ارزشهای انقلاب و انقلاب اسلامی بازگردیم و کار را به مردم بسپاریم که دو رکن اساسی شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب همین است.

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروی انقلاب با بیان اینکه در چند سال اخیر یک کلیدواژه در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد و آن هم انقلابیگری است، اظهار داشت: یک مسئله در همه کشورهای جهان قدرت ملی است و کشورهایی که می‌خواهند در هندسه قدرت جهانی نقش داشته باشند روی قدرت ملی می‌ایستند که این قدرت ملی موجودیت آنها را تثبیت و باعث اقتدار آنها می‌شود.

ذوالقدر افزود: در بحث قدرت ملی یکی از اساسی‌ترین رکن آن در کشور ما انقلاب است که مهمترین مولفه قدرت ملی ما است. اگر این انقلاب را حفظ نکنیم به یک کشور دسته چندم تبدیل خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب باعث شد که کشور ما جهش داشته باشد و به یک قدرت اثرگذار در جهان تبدیل شود عنوان کرد: آنچه باعث شد قدرتهای بزرگ را به زانو دربیاوریم انقلاب و انقلابیگری بود و به همین دلیل است که دشمنان سعی می‌کنند از ما انقلا‌ب‌زدایی کنند و ارزشهای آن را به فراموشی بسپارند.

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: آنها مخالفتی با جمهوری اسلامی ایران ندارند به شرط اینکه بر روی ارزشهای انقلابی پافشاری نکنیم که در برخی مواقع در جاهایی موفق بوده‌اند.

ذوالقدر تصریح کرد:‌برای برون‌رفت از مشکلات اولین کار این است که نیروهای انقلاب در یک اردوگاه جمع شوند که جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پاسخ به اینچنین کاری است.

وی با اشاره به نامگذاری این تشکل سیاسی به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه برگرفته از دفاع مقدس و حضور مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل بودکه برخلاف آنچه در مباحث سیاسی مطرح می‌شود است.

معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: ویژگی جبهه در این بود که در میدان منازعه قرار داشتیم و با دشمن بیرونی مبارزه می‌کردیم.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه در جبهه‌های دفاع مقدس بعضی از خصوصیات وجود داشت، گفت: در جبهه‌های دفاع مقدس مردم حضور داشتند بدون گرایشات سیاسی و قومی و همچنین در جبهه انگیزه رسیدن به قدرت و ثروت نبود و دفاع از ارزشها بود که شاهد ایثارگریهایی در این زمینه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه نیروهای مردمی انقلاب باید حضور مردم در اداره امور کشور را فراهم کند گفت: در این جبهه تصمیم از پایین به بالاست یعنی حضور مردم در این جبهه پررنگ است.

ذوالقدر در پایان گفت: در مجمع عمومی که در بهمن ماه برگزار می‌شود اعضای هیئت رئیسه این جبهه مشخص می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمال

      شاید بشه گفت بیشتر از 70%
      خود من یکیش
      الان یه بچه 1 ساله دارم. هزینه مهد 750
      نهایت حقوق دریافتی 1،5
      ترجیح دادم بشینم تو خونه بچه داری کنم . سودش بیشتره والا .

    • دارا

      جناب در کشور پهناور ما فقر وجود ندارد ما همه دارا هستیم،،،،،، دختران و پسران ما در رفاه کامل بسر میبرند،،،،،،، و خوشحال و شاداب هستند،،،،، پدران ومادران ما دوران بازنشستگی خود را به تفریح سیر و سیاحت میپردازند،،،،،،، در کشور ما زندان وجود ندارد،،،، هیچ جرمی پدید نمی آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما همه شاد و خرسند یم،،،،،،،،،، اشتباه به عرض شما رسیده،،،،،،،،، بازنگری کنید،،، آنکه دیده یا شنیده اید ایران نیست،،،،،،،،،،، گرسنگان آفریقا هستند،،،،،،،،،، نگران و ناراحت نباشید،،،،،،،، شکر خدا همه راضی به رضای خدا هستند،،،،،،

    • بدون نام

      خوب دیگه این هم نتیجه تدبیر!
      اگر دوباره این آقا را بیارید سر کار بدبخت میشید ها فریبش و نخورید لطفا” !

    • بدون نام

      نکنه این هم میخوادکاندیدبشه!؟والا بعیده!

    • بدون نام

      هیپچ کس به فکر کسی نیست هرکسی به فکر خودش است وای بر ماها

    • بدون نام

      تازه فهمیدن عجبا

    • بدون نام

      زیر خط فقر؟؟؟؟؟؟
      به خط فقر هم بدهکارن؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای ذوالقدر!!! نزدیک انتخابات یادت افتاد بیکاری و رکود و گرونی توی کشور بیداد میکنه و خیلی از مردم زیر خط فقرن؟؟؟!!!! عجب بیکاری و رکود و گرونی سمجیه که از بین نرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس

      شعارفقط شعار آقای ذلفقارچکاربرای مردم میتونی بکنی ماازشعارخسته شدیم

    • ناشناس

      باباولمون کنیدهرروزداغمون تازمیکنیدماازخط فقرهم گذشتیم .. عزیزهم وطنی گفت اگرنیازمندنبودیداینترنت نداشتی خوب راست میگه بندخداامروزگدای سرخیابونم یه مبایل داراینترنت هم داره بابافقربیچارمون کردبس کنیدحرف نزنیدعمل کنیدخداشاهدمن کرایه نشینم پول کرایه خونه ندارم بدم میخان بندازنم بیرون خونه بخداتصمیم گرفتم چادربخرم برم توپارک زندگی کنم بایه زن مریض وبچه چهارساله شمابگیدچکارکنم کجای دلم بزارم بخدامیخاستم کلیه موبفروشم پول خونه جورکنم دل پربوددوستان ازبس فقط وعدشنیدم توچهل سالگی ریشم سفیدشد

    • بدون نام

      ناشناس عزیزبه خدا کامنت شما روخوندم دلم خیلی گرفت من هم ازاینجابراتون دعامیکنم.امیدت فقط به خداباشه.همه مامشکلات زیادی داریم.دولت باید زودتراقدامی بکنه.که همه گرفتارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج