جاباما
۴۷۱۱۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سریال Downton Abbey فیلم می شود

دانتون اَبی (Downton Abbey) نام یک مجموعه تلویزیونیِ تاریخی بریتانیایی به نویسندگیِ جولین فلوز (Julian Fellowes) است که توسط کمپانی کارنیوال فیلم و مَسترپیس تهیه شد.

وب سایت سینما گیمفا: دانتون اَبی (Downton Abbey) نام یک مجموعه تلویزیونیِ تاریخی بریتانیایی به نویسندگیِ جولین فلوز (Julian Fellowes) است که توسط کمپانی کارنیوال فیلم و مَسترپیس تهیه شد. این مجموعه نخستین بار در بریتانیا در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی از شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی و در ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۹ ژانویهٔ ۲۰۱۱ میلادی از شبکه تلویزیونی پی‌بی‌اس و در قالب بخشی از یک مجموعه آنتولوژی پخش شد. حالا خبر رسیده که نسخه سینمایی این سریال در راه است.
سریال Downton Abbey فیلم می شود

وب سایت دیلی تلگراف در یک مصاحبه کوتاه با خالق سریال از ساخت فیلمی با محوریت سریال پرده برداشت. فلوز گفت:

من از زمانی که کمپانی چراغ سبز را برای ساخت فیلم داد، سریعا شروع به کار کردم. تا حدودی هم نوشتن فیلم‌نامه را پیش برده‌ام اما چون که هنوز همه چیز به صورت شفاهی بین من و کمپانی بوده و قراردادی رسمی با من و بازیگران بسته نشده‌است، اگر با صداقت بخواهم حرفی بزنم، هنوز زیاد پیش نرفته‌ام؛ زیرا ممکن است که کمپانی فردا بگوید همه چیز برای ساخت فیلم تمام شده‌است.

دانتون ابی تاکنون برندهٔ جوایز و افتخارات فراوانی شده است؛ از جمله آن‌ها، جایزه گلدن گلوب بابت بهترین سریال کوتاه تلویزیونی و جایزه امی برای سریال برجسته تلویزیونی است. کتاب رکوردهای جهانی گینس این سریال را به‌عنوان تحسین‌شده‌ترین سریال بریتانیایی سال ۲۰۱۱ ثبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج