جاباما
۴۷۲۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی وستهام - منچسترسیتی

شاگردان گواردیولا برای عقب نیفتادن از رقبا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی در خانه وستهم که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته نیاز دارند.

وبسایت نود: تیم های وستهم یونایتد و منچسترسیتی چهارشنبه شب از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر می روند.

منچسترسیتی که با ۴۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته برای عقب نیفتادن از کورس سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی در این بازی نیاز زیادی دارد. شاگردان گواردیولا که در دو بازی اخیر خود در لیگ به پیروزی نرسیدند کار آسانی در ورزشگاه المپیک لندن مقابل وستهم که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته در پیش ندارند. گواردیولا امیدوار است روند امیدوارکننده تیمش که با نمایش خوب مقابل تاتنهام آغاز شد و با پیروزی قاطعانه مقابل کریستال پالاس در جام حذفی ادامه پیدا کرد همچنان تداوم داشته باشد و موفق به شکست وستهم شوند.

وستهم که برخلاف فصل گذشته نتوانسته در این فصل خوبی نتایج خوبی بگیرد و در رده دهم جدول جای دارد در هفته های اخیر حواشی زیادی را در مورد دیمیتری پایت که سرانجام به خواسته خودش رسید و به فرانسه بازگشت تحمل کرد. هر چند این حواشی باعث شد اتحاد بین بازیکنان بیشتر شود و وستهم در ۷ هفته اخیر به ۵ پیروزی در لیگ دست یابد تا با روحیه خوبی به مصاف منچسترسیتی برود. بیلیچ که در هفته های اخیر فشار کمتری را احساس می کند امیدوار است نسبت به شکست ۰-۵ ماه ژانویه مقابل سیتی در جام حذفی نمایش بهتری را از شاگردانش ببیند. فرم خوب بازیکنانی چون کارول و لانزینی و همچنین اضافه شدن فونته و اسنودگرس باعث شده از نگرانی هواداران وستهم پس از جدایی پایت کاسته شود و امید بیشتری به ادامه فصل داشته باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی وستهام - منچسترسیتی

آخرین اخبار دو تیم

انتظار می رود وینسنت کمپانی که روز شنبه در جام حذفی پس از چند ماه دوری از میادین توانست ۹۰ دقیقه بازی برای سیتی بازی کند در این بازی روی نیمکت بنشیند. اگوئرو هم که بازی مقابل کریستال پالاس را به دلیل مصدومیت از دست داد مشکلی برای این بازی ندارد. گواردیولا همچنین برای این بازی می تواند از فرناندینیو که ۴ جلسه محرومیتش به پایان رسیده بار دیگر استفاده کند.

در تیم وستهم، نوردولت همچنان مصدوم است و به این بازی نمی رسد. نوبل و کارول که در جریان بازی با میدلزبورو دچار مصدومیت جزئی شدند مشکلی برای این بازی ندارند. فونته می تواند در این بازی برای نخستین بار پیراهن وستهم را بر تن کند اما اسنودگرس دچار مصدومیت جزئی شده و حضورش در ابهام قرار دارد.

آمار و ارقام بازی

منچسترسیتی در این فصل دو بار مقابل وستهم پیروز شده است. تیم گواردیولا در بازی رفت لیگ با نتیجه ۳-۱ پیروز شد و در جام حذفی با ۵ گل در خانه وستهم به پیروزی رسید.

شکست ۰-۵ وستهم مقابل سیتی در جام حذفی سنگین ترین شکست خانگی این تیم از سال ۱۹۶۷ محسوب می شود.

منچسترسیتی در ۹ بازی از ۱۱ اخیر خود مقابل وستهم موفق شده حداقل دو گل بثمر برساند.

آگوئرو در ۹ بازی که مقابل وستهم در لیگ انجام داده موفق شده ۶ بار گلزنی کند.

سیتی از آغاز فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ تنها در ۴ بازی از ۱۳ بازی خود در لندن پیروز شده است.

پیش بینی سایت Who Scored برای این بازی: وستهم ۲-۳ منچسترسیتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج