۴۷۲۳۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علیمردانی: «آباجان»‌با اصلاحات صیقل داده شد

کارگردان فیلم «آباجان»‌ گفت:‌ این فیلم به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی و با هدف خیرخواهانه ساخته شده و آن را با فاصله‌ای بالا از دیگر کارهای سینمایی خود می‌دانم.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان فیلم «آباجان»‌ گفت:‌ این فیلم به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی و با هدف خیرخواهانه ساخته شده و آن را با فاصله‌ای بالا از دیگر کارهای سینمایی خود می‌دانم.
علیمردانی: «آباجان»‌با اصلاحات صیقل داده شد

هاتف علیمردانی که به تازگی فیلم «هفت ماهگی»‌اش در سینماهای کشور اکران شده است،در آستانه نمایش فیلم جدیدش در فجر در گفت‌وگویی با ما بیان کرد: متأسفانه «آباجان» به خاطر اصلاحاتی که داشت در مرحله اول انتخاب فیلم‌ها در بخش سودای سیمرغ معرفی نشد ولی بعد از انجام اصلاحات در این بخش جا گرفت و امیدوارم در جشنواره دیده شود.

او افزود: من هر آنچه در این سال‌ها از سینما بلد بودم را در «آباجان» خرج کردم و به نظرم از فیلم‌های دیگرم با فاصله زیادی بالاتر و همچنین خیلی به جشنواره فیلم فجر نزدیک است.

علیمردانی درباره اصلاحات انجام شده در فیلم «آباجان»‌هم توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر عقلانیت و درایتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که می‌توان با گفت‌وگو و تعامل به نتیجه خوبی رسید. آنچه به عنوان اصلاحات می‌گویم ممیزی نیست بلکه گفت‌وگوی بیشتر برای رسیدن به نتیجه بهتر است. البته من هم مسائل را درک می‌کنم چون با هدف خیرخواهانه و به دور از جناح‌بندی سیاسی فیلمم را ساختم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر جاهایی افراط و تفریط شده بود صیقل داده شد ضمن اینکه زمان فیلم «آباجان» هم اصلا کم نشده است.

این فیلمساز جوان یادآور شد: «آباجان» در ادامه فیلم‌های دیگرم مضمونی اجتماعی دارد که در زمان جنگ روایت می‌شود و اگرچه شاید آن را بتوان در حوزه دفاع مقدس گنجاند اما نگاه متفاوتی دارد چون با تمرکز بر زندگی اجتماعی مردم ساخته شده است.

علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده گرفته است که داستان آن در دهه‌ی ۶۰ می گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود.

فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص و ... در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج