۴۷۲۶۳۳
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

اقدام عجیب شاهزاده سعودی در هواپیما

شاید اصلا نتوان تصور کرد که یک شخص ۸۰ قوش را سوار یک هواپیما کند تا آن‌ها را به مکانی دیگر منتقل کند، مگر آنکه آن شخص یک شاهزاده سعودی باشد و بتواند کل هواپیما را اجاره کند!

وبسایت فرادید: یک شاهزاده سعودی ۸۰ پرنده شکاری را سوار هواپیما کرده که این اقدام در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش دیلی میل، شاید اصلا نتوان تصور کرد که یک شخص ۸۰ قوش را سوار یک هواپیما کند تا آن‌ها را به مکانی دیگر منتقل کند، مگر آنکه آن شخص یک شاهزاده سعودی باشد و بتواند کل هواپیما را اجاره کند!

در تصویری که به سرعت در فضای مجازی پخش شده، چندین قوش را مشاهده می‌کنیم که بر روی صندلی‌ها نشسته‌اند. نام کاربری که این عکس را منتشر کرده lensoo بوده و گفته که عکس را از یکی از دوستان کاپیتانش دریافت کرده است.

اقدام عجیب شاهزاده سعودی در هواپیما

این کاربر نوشته بود که ۸۰ قوش داخل هواپیما بودند که برای ممانعت از پرواز، بال‌های تمامشان را بسته بودند. گفته شده که این اتفاق در یکی از پروازهای "قطر ایروِیز" رخ داده اما این خبر هنوز تایید نشده است.

گفتنی است در فضای مجازی بر سر قوش (Hawk) یا شاهین (Falcon) بودن آن‌ها بحث‌های زیادی به راه افتاده است. انتقال شاهین در پروازهای انجام شده در کشورهای خاورمیانه اتفاقی رایج است. هواپیمایی قطر نیز به مسافران بخش اقتصادی خود اجازه حمل ۶ پرنده را می‌دهد و در ازای هر پرنده بین ۹۰ پوند تا ۵۰۰ پوند از مسافر دریافت می‌کند که قیمت نهایی بسته به مقصد دارد.

هواپیمایی اتحاد نیز امکان جابجایی پرنده‌ها در کابین اصلی را مهیا کرده و در وبسایت خود نوشته است: «به شرطی که تمامی اسناد مربوطه اخذ شده باشند، جابجایی پرندگان در کابین اصلی هواپیما منعی ندارد.» شاهین یکی از نمادهای امارات متحده عربی است که در مسافرت‌های هوایی حتی به آن‌ها گذرنامه‌ای جداگانه تعلق می‌گیرد تا با این کار از قاچاق این پرندگان جلوگیری شود.

اقدام عجیب شاهزاده سعودی در هواپیما
نرخ جابجایی پرندگان در وبسایت هواپیمایی قطر

برخی از کاربران با مشاهده آن تصویر شوکه شدند و در مقابل برخی نیز فقط خندیدند. مثلا یک کاربر نوشت: «احتمالا یکی از خانواده‌های سلطنتی کشورهای عربی تصمیم گرفتند به شکار بروند. اگر چندین بار پروازهای اتحاد یا امارات را سوار شوید، احتمالا یکی از این پرندگان را مشاهده خواهید کرد.» کاربر دیگر با تعجب نوشت: «آیا او [شاهزاده] نمی‌دانسته که پرنده‌ها خودشان می‌توانند پرواز کنند؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دارندگی و برازندگی . نوش جونشون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج