جاباما
۴۷۲۷۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کشف ۴۶ هزار قوطی مشروبات الکی در هرمزگان

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان گفت: ۴۶ هزار قوطی مشروبات الکلی در هرمزگان توسط دریابانی کشف شد.

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان گفت: ۴۶ هزار قوطی مشروبات الکلی در هرمزگان توسط دریابانی کشف شد.

عزیزالله کناری از کشف محموله بزرگ ۴۶ هزار قوطی مشروبات الکلی توسط نیروهای دریابانی خبر داد و گفت: این محموله بزرگ مشروبات الکلی از فجیره بارگیری شده بود و به طرف ساحل در حال حمل بود که در حال انتقال به قایق‌‌های موتوری برای توزیع در کشور توسط نیروهای دریابانی ردیابی و توقیف شد.

دبیر کمیسون مبارزه با قاچاق کالای استان هرمزگان با اشاره به رصد اطلاعاتی و امنیتی باند‌های قاچاق در دریا افزود: با تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر تشدید مبارزه با باندهای قاچاق با همکاری و هماهنگی نیروهای امنیتی و دریابانی این محموله که از بندر فجیره و با جعل بارنامه مقصد پاکستان بارگیری شده بود.

وی افزود: در هنگام تخلیه به قایق‌‌های موتوری تندرو در تور اطلاعاتی و امنیتی نیروهای عمل کننده افتاده و برخی از عوامل بازداشت شده و لنج به همراه محموله ۴۶ هزار قوطی مشروبات الکی تحویل مقامات قضایی شد.

کناری با اشاره به ضرورت امحای کالاهای قاچاق گفت: مشروبات الکلی از کالاهای ممنوعه قانونی و شرعی است که در امحا و انهدام آن شک و تردیدی نیست، اما نسبت به دیگر کالاهای قاچاق نیز نظر به ضربه اقتصادی که به تولید ملی وارد می‌کند، تاکید بر امحای آن است که از ابتدای امسال در استان هرمزگان محموله‌های بزرگی را امحا کردیم و آخرین نمونه آن ۴۰ میلیون نخ سیگار بوده که با حضور مقامات مسئول به آتش کشیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج