۴۷۴۰۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احتمالا حذف لانچر Google Now از پلی‌استور

بیش از ۲ سال است که هر دستگاه اندرویدی، حتی گوشی‌هایی که نکسوس نیستند، می‌توانند لانچر اندرویدی گوگل را نصب کنند. با این حال، ظاهرا قرار است این امکان به زودی دیگر فراهم نباشد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بیش از ۲ سال است که هر دستگاه اندرویدی، حتی گوشی‌هایی که نکسوس نیستند، می‌توانند لانچر اندرویدی گوگل را نصب کنند. با این حال، ظاهرا قرار است این امکان به زودی دیگر فراهم نباشد.
احتمالا حذف لانچر Google Now از پلی‌استور
وب‌سایت Android Police توانسته است اخیرا ایمیلی را کشف کند که در آن، به حذف اپ Google Now Launcher از گوگل پلی‌استور اشاره دارد. ظاهرا قرار است این لانچر تا پایان سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی، از پلی‌استور پاک شود و گوگل هم‌چنین از اول مارس، دیگر به شرکت‌ها اجازه نخواهد داد تا از Google Now Launcher روی دستگاه‌های‌شان استفاده کنند.

گوگل این لانچر را مختص گوشی‌های نکسوس خودش ساخته بود. با این حال، بسیاری از افراد که از رابط کاربری گوشی‌های‌شان خوش‌شان نمی‌آمد و نمی‌خواستند با منوهای شلوغ و کند سر و کله بزنند، لانچر گوگل را روی گوشی‌شان نصب می‌کردند. لانچر گوگل هم ساده و هم بسیار سریع است. با اینکه Google Now Launcher احتمالا به زودی پاک می‌شود، اما گوگل آن را آپدیت خواهد کرد.

ممکن است گوگل بخواهد Google Now Launcher را جمع کند و به جای آن، به کاربران خود Pixel Launcher را ارایه بدهد که در حال حاضر،‌ فقط روی گوشی‌های پیکسل موجود است. البته می‌توان فایل APK این لانچر را روی هر گوشی که اندروید ۷ دارد به راحتی نصب کرد.

تا انتشار اخبار بیشتر درباره‌ی این موضوع صبر می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج