جاباما
۴۷۴۲۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاردار کویت در تهران:

ممنوعیت ورود ایرانیان به کویت صحت ندارد

کاردار سفارت کویت در تهران با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب خبر ممنوعیت ورود ایرانیان به این کشور تصریح کرد: شهروندان ایرانی در کویت از همه حقوق خویش بهره مند هستند.

خبرگزاری ایرنا: کاردار سفارت کویت در تهران با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب خبر ممنوعیت ورود ایرانیان به این کشور تصریح کرد: شهروندان ایرانی در کویت از همه حقوق خویش بهره مند هستند.

«فلاح الحجرف» کاردار کویت در تهران در این بیانیه افزود: بستگان شهروندان ایران در کویت پس از دریافت روادید ورود، بدون هیچ مشکلی از این کشور دیدار می کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: «پیرو اخبار دروغین که از سوی برخی از رسانه های گروهی در مورد ممنوعیت ورود اتباع 5 کشور اسلامی به کویت از جمله شهروندان کشور جمهوری اسلامی ایران منتشر شد، این سفارت تاکید می کند این خبر صحتی ندارد.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «دولت کویت هیچ تصمیمی در مورد منع ورود اتباع کشورهایی که در خبرها به آن اشاره شده است از جمله شهروندان کشور دوست جمهوری اسلامی ایران نگرفته است.»

«فلاح الحجرف» با تاکید مکرر بر نقض این خبر اعلام کرد که در کشور کویت ملیت های گوناگون و در میان آنها شهروندان کشور دوست جمهوری اسلامی ایران در امنیت و سلامت در کنار خانواده هایشان زندگی می کنند.

«علیرضا عنایتی» سفیر ایران در کویت نیز ادعاهای مطرح شده از سوی برخی رسانه های بین المللی در مورد عدم صدور روادید کویت برای شهروندان ایرانی در پی فرمان مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا را تکذیب کرد.

وزارت امور خارجه کویت نیز شب گذشته با صدور بیانیه ای ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تصمیم این کشور برای متوقف ساختن روند صدور روادید برای اتباع تعدادی از کشورها را تکذیب و تاکید کرد شهروندان این کشورها از حق کامل در این زمینه برخوردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج