جاباما
۴۷۴۷۲۴
۱ نظر
۵۰۵۸
۱ نظر
۵۰۵۸
پ

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

هر فرزندی دوست دارد، حس خاصی را به هر طریقی که شده به پدر و مادر خود انتقال دهد. با وجود اینکه هر پدر و مادری این خاصیت ذاتی را در خود دارند که بچه های خود را سورپرایز و خوشحال کنند، بچه ها نیز باید روح و قلب خود را با هم درآمیزند تا کاری خارق العاده برای آنها انجام دهند.

وبسایت تابناک باتو: با توجه به میزان فداکاری پدران و مادران دوست داشتنی ما، آنان لایق والاترین و بیشترین احترام هستند. هر فرزندی دوست دارد، حس خاصی را به هر طریقی که شده به پدر و مادر خود انتقال دهد. با وجود اینکه هر پدر و مادری این خاصیت ذاتی را در خود دارند که بچه های خود را سورپرایز و خوشحال کنند، بچه ها نیز باید روح و قلب خود را با هم درآمیزند تا کاری خارق العاده برای آنها انجام دهند.

این وضعیت در مناسبت های خاصی مثل روز تولد و سالگردها بسیار سخت و دشوار می شود، به ویژه هنگامی که تلاش می کنید تا یک هدیه بهتر و سورپرایز کننده تر از سال گذشته پیدا کنید. اما مهم نیست که این هدیه چه چیزی باشد، والدین به هر هدیه ای که فرزندانشان برای آنها تدارک دیده باشند، قناعت می کنند و به آنها حس غرور دست می دهد.

متیو و جیمز (دو برادر) مغز خود را تخلیه کامل کردند تا هدیه ای منحصر به فرد و متفاوت برای سالگرد ازدواج والدین خود تهیه کنند. این دو برادر به یک ایده بامزه و جالب رسیدند که می توانست بهترین هدیه در این روز خاص برای والدین آنها باشد.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

پس از فکر کردن بسیار، آنها تصمیم گرفتند با بازسازی و خلق دوباره ی عکس های کودکی خود به عنوان یک هدیه برای پدر و مادر خود، یک مسیر متفاوت تر از سال های گذشته را بروند.
این دو برادر، یک دسته از عکس های قدیمی دوران کودکی خود را برداشتند و به بازخلق آنها در همان هیبت بزرگسالی پرداختند. هر چند برخی از این عکس ها کاملاً شبیه از آب درآمدند، برخی دیگر، به شدت خنده دار شدند.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

بازسازی و خلق دوباره تصاویر و عکس ها کار ساده ای نبود اما این دو برادر از عهده این کار برآمدند.

با توجه به اینکه یکی از این دو برادر در حال حاضر از گردن به پایین نقش و نگار تاتو دارد، آنها کار ستودنی و تحسین برانگیزی را انجام دادند.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

البته پدر و مادر آنها نیز از اینکه فهمیدند این دو برادر وقت زیادی را با هم گذرانده اند تا هدیه زیبایی را برای آنها درست کنند، خوشحال شدند. این ایده به طور واضح، فکر خوبی بود. آنها به شدت تلاش کردند و وقت زیادی را صرف این کار کردند. وقتی که آنها دیدند که چطور خنده را بر لب پدر و مادر خود نشانده اند، متوجه شدند که این همه تلاش و وقت صرف کردن هایشان، ارزش این کار را داشته است.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

در ابتدا، بازسازی و خلق دوباره لحظه حمام کردن برای این دو برادر بزرگسال، به نظر ایده خوبی نمی آمد اما در نهایت، کار سرگرم کننده و جالبی از آب درآمد؛ هر چند خلق دوباره و درست این صحنه، به اندازه کافی خجالت آور بود، این دو برادر باید همان اسباب بازی های نمایش داده شده در عکس قدیمی را در این صحنه به کار می گرفتند.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

هرچند برای بازسازی بعضی از عکس ها باید از فوتوشاپ کمک گرفت، چون خلق دوباره پس زمینه برخی از این عکس ها امکان پذیر نبود.

با توجه به جثه ی این دو برادر که بزرگ تر شده بود، برخی از عکس ها عملاً دچار مشکل می شد. اما این دو برادر در کنار هم به شکلی از پس این چالش نیز برآمدند.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

برخی از عکس ها یاد گذشته را تازه می کرد.

حضور در جشن هالووین یا رقابت لباس های فانتزی؛ این دو برادر این تجربه زیبا را گرامی داشتند.

بازسازی خنده دارترین عکس های کودکی

اخیراً بازسازی عکس های دوران کودکی در میان مردم تبدیل به یک رویداد رایج شده است.

خاطرات کودکی یکی از با ارزش ترین دارایی های هر پدر و مادری هستند. خلق دوباره عکس های قدیمی، این شانس را به والدین می دهد تا با نسخه بزرگسال همان عکس ها، مروری بر خاطرات گذشته داشته باشند و خنده ای هر چند اندک را بر لب های خود بنشانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      اون مردی که تو کارتن نشسته چه چندشه....ایییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج