۴۷۵۰۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستگیری دزدان مسلح دندانپزشکی

سارقان مسلح نقابدار که به مطب یک دندانپزشک، سوپرمارکت و آرایشگاه دستبرد زده بودند با ردیابی‌های پلیسی شناسایی و دستگیرشدند.

ایران نوشت: سارقان مسلح نقابدار که به مطب یک دندانپزشک، سوپرمارکت و آرایشگاه دستبرد زده بودند با ردیابی‌های پلیسی شناسایی و دستگیرشدند. رسیدگی به این پرونده از بعد از ظهر ۲۸ آذر امسال وبه دنبال تماس مرد دندانپزشک با پلیس آغاز شد. مرد میانسال گفت: « لحظاتی قبل سه مرد جوان که صورت‌هایشان را با نقاب مشکی پوشانده بودند وارد مطبم شدند. یکی از آنها که کلتی به‌دست و لهجه‌ای خاص داشت با تهدید از من و بیماران خواست تمام پول نقد و وسایل با ارزش‌مان را به آنها بدهم.به دلیل اینکه آن موقع روز، چند بیمار در مطبم بودند و احتمال شلیک از سوی مردان نقابدار وجود داشت، همگی‌مان پول و گوشی‌های تلفن همراه را به آنها دادیم که خوشبختانه آنها رفتند.»
با شکایت این پزشک، تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی شهرستان گنبد-در استان گلستان- آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان نقابدار، سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای که پلاکش مخدوش بود از محل متواری شده‌اند.درحالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح ادامه داشت، حدود ۲۴ ساعت بعد از این ماجرا، سرقت ازیک سوپرمارکت در شهرستان گنبد به پلیس گزارش شد.
در این سرقت نیز، مانند سرقت مطب، سه مرد جوان درحالی که صورت‌هایشان را پوشانده بودند، با کلتی در دست و لهجه‌ای خاص وارد سوپرمارکت شده و پس از سرقت، سواربرخودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای محل را ترک کرده بودند.
با وقوع دومین سرقت، کارآگاهان مدارکی که از صحنه‌های سرقت به‌دست آورده بودند را کنار هم قرار دادند.لهجه خاص، نوع لباس و نقابی که سارقان به چهره داشتند و اسلحه کلت و خودروی پژویی که در سرقت‌ها استفاده شده بود، حکایت از آن داشت که سرقت‌ها توسط اعضای یک باند صورت گرفته است.درحالی که تحقیقات برای دستگیری سارقان مسلح ادامه داشت، چند روز بعد هم سرقت دیگری از آرایشگاه زنانه صورت گرفت. سرقتی که مطابق با دو سرقت قبلی بود و تنها تفاوتی که در این سرقت وجود داشت این بود که سرقت بدون اسلحه صورت گرفته بود.باتوجه به اینکه هیچ سرنخی از هویت متهمان در دست نبود، کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند. آنها در شاخه‌ای از تحقیقات، به بررسی وضعیت متهمان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بودند پرداختند. تا اینکه درنهایت با کشف سرنخ‌هایی موفق به شناسایی سه سارق جوان شده و شامگاه شنبه ۱۶ بهمن و در سه عملیات ویژه، دزدان مسلح را در اطراف شهرستان گنبد به دام انداختند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اسلحه آنها نیز کشف شد.
سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره گفت: متهمان سه سرقت را در فاصله زمانی ۱۰ روز انجام داده و زمانی که متوجه شدند پلیس عملیات ویژه‌ای را برای دستگیری آنها طراحی کرده است، دست از سرقت‌هایشان برداشتند. این درحالی است که دوتن از متهمان دستگیر شده، سابقه سرقت دارند. سارقان ضمن اعتراف به سرقت‌هایشان، انگیزه خود را به‌دست آوردن پول عنوان کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج