جاباما
۴۷۶۳۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیگر نقش مقابل دنزل واشینگتن مشخص شد

کالین فرل در فیلم جدید کارگردان «شبگرد»

کالین فرل بازیگر فیلم تحسین‌شده «خرچنگ» و ستاره فصل دوم «کارآگاه حقیقی»، این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان «سونی» است تا در فیلم «شهر درون» (Inner City) جدیدترین پروژه سینمایی دن گیلروی ایفای نقش کند.

وب سایت آی ‌سینما: کالین فرل بازیگر فیلم تحسین‌شده «خرچنگ» و ستاره فصل دوم «کارآگاه حقیقی»، این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان «سونی» است تا در فیلم «شهر درون» (Inner City) جدیدترین پروژه سینمایی دن گیلروی ایفای نقش کند. کارگردان فیلم‌های «میراث بورن» و «شبگرد» - با بازی جیک جیلنهال - قصد دارد فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش مقابل دوربین ببرد. پیش از این، حضور دنزل واشینگتن در این پروژه قطعی شده بود.
کالین فرل در فیلم جدید کارگردان «شبگرد»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، واشینگتن که امسال با درام اقتباسی «حصارها» در رقابت اسکار حضور دارد، در نقش وکیلی مصمم و لیبرال به نام «رومن جی. اسرائیل» ظاهر خواهد شد که تا اینجا، تمام جنگ و تلاش‌هایش به کام و به نام دیگران تمام شده است.

زمانی‌که شریک اسرائیل دچار حمله قلبی می‌شود، او ناگهان تبدیل به نفر اصلی شرکت حقوقی‌شان می‌شود و خیلی زود جزییاتی را درباره قانون‌شکنی شرکایش درمی‌یابد که با ارزش‌های اخلاقی‌اش مغایر است. اسراییل که درگیر بحران وجودی شده است، چاره‌ای ندارد جز آن که بلافاصله وارد عمل شود و به افراطی‌ترین شکل ممکن دست به تغییرهای اساسی بزند.

فرل ۴۰ ساله قرار است در نقش یکی از وکلای شرکت مقابل دوربین برود. بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب («در بروژ») در یک سال گذشته به خاطر بازی درخشانش در کمدی سیاه «خرچنگ» ساخته یورگوس لانتیموس فیلمساز یونانی با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. او همچنین در فانتزی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» که به عنوان نخستین فیلم مستقل مجموعه سینمایی «هری پاتر» اخیرا روی پرده رفته، ایفای نقش کرده است.

فرل به تازگی بازی در بازسازی فیلم کلاسیک «فریب‌خورده» را به پایان رسانده است. در این پروژه که توسط سوفیا کاپولا کارگردانی شده، فرل در برابر بازیگرهای مطرحی همچون نیکول کیدمن، کریستن دانست و ال فنینگ ایفای نقش کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج