۴۷۶۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گالاتاسرای ۳– رئال مادرید۲

وداع سربلند گالاتاسرای از جمع قهرمانان

رئال مادرید شب سختی در استانبول داشت و سه بر دو به گالاتاسرای باخت، اما در هر حال توانست با درخشش رونالدو به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

سایت گل: رئال مادرید شب سختی در استانبول داشت و سه بر دو به گالاتاسرای باخت، اما در هر حال توانست با درخشش رونالدو به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

رئال با برد قاطع سه بر صفر در بازی رفت بخت بسیاری برای صعود داشت و این بازی را هم با حمله آغاز کرد و از همان ابتدا به دنبال گل بود. کریس رونالدو در همان دقیقه ۷ گل اول بازی را زد تا کار عملا یک‌سره شود. سامی خدیرا توپ را به نزدیکی دروازه فرستاد و رونالدو توانست با ضربه‌ای خوب چهل و نهمین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند و به رکورد آلفردو دی‌استفانو برسد.

گالا تلاش می‌کرد حمله کند اما توپ‌هایی که به سمت دیدیه دروگبا می‌فرستادند خوب نبود و خود او هم در نیمه اول درخشش همیشگی را نداشت. رئال در یکی از حملات خود داشت به گل دوم می‌رسید که واکنش فو‌ق‌العاده فرناندو موسلرا که با نوک انگشتانش توپ را دور کرد نگذاشت آنخل دی‌ماریا به گل برسد.

اما ترک‌ها در نیمه دوم در دقیقه ۵۸ به گل تساوی رسیدند. توپ بدون این که مدافعان مادرید بتوانند دفعش کنند در گوشه محوطه جریمه به امانوئل ابوئه رسید و او هم با شوتی سرکش توپ را به گوشه بالای دروازه کوبید.

میزبان می‌توانست دقایقی بعد فاصله را به سه گل کاهش دهد، اما وسلی اسنایدر اشتباه بسیار بدی انجام داد. توپ با اشتباه رافائل واران و دفع فاجعه‌بار فابیو کوئنترائو به اسنایدر رسید و او در حالی که تنها دروازه را پیش رویش داشت با ضربه‌ای عجیب توپ را به بیرون زد.

اسنایدر در هر حال در دقیقه ۷۰ گلش را زد. او از دو مدافع مادرید گذشت و با شوتی محکم بازی را دو بر یک کرد.

تنها دو دقیقه بعد بود که امید به اردوی گالا برگشت. اسنایدر توپ را روی دروازه فرستاد و دروگبا با حرکتی تماشایی با پشت پا گل زد. گالاتاسرای اکنون دو گل نیاز داشت تا صعود کند. دروگبا در یک صحنه گلی زد که آفساید اعلام شد ولی گالا امیدوارانه به حمله می‌پرداخت.

مادرید در دقیقه ۹۰ پس از آن که آلوارو آربلوا به فاصله یک دقیقه دو کارت زرد گرفت ده‌نفره شد، اما در دقیقه ۹۳ گل دوم را زد و کار را تمام کرد. کریم بنزما از سمت راست گریخت و توپ را ارسال کرد و رونالدو توانست باز هم گل بزند. به این ترتیب بازی با باخت سه بر دو، اما صعود رئال به پایان رسید.

رونالدو نیز بازی را با شادی تمام نکرد چون در آخرین اتفاق بازی بود که نورالدین امرابط مراکشی با خطایی بسیار خشن رونالدو را سرنگون کرد و از داور اخطار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج