جاباما
۴۷۷۵۹۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

امامان جمعه: ملت ایران ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشت

امامان جمعه سراسر کشور، ۲۲ بهمن در جمع نمازگزاران از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند و گفتند: ملت غیور ایران در این روز سنگ تمام گذاشت که با هیچ ادبیاتی این حضورو مشارکت قابل بیان نیست.

خبرگزاری ایرنا: امامان جمعه سراسر کشور، ۲۲ بهمن در جمع نمازگزاران از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند و گفتند: ملت غیور ایران در این روز سنگ تمام گذاشت که با هیچ ادبیاتی این حضورو مشارکت قابل بیان نیست.
در سراسر کشور محور سخنان نمایندگان ولی فقیه در استانها تاکید بر ادامه مسیر انقلاب اسلامی، پاسخ به یاوه گویی های دشمنان بویژه سخنان رییس جمهوری آمریکا، یادآوری حماسه 22 بهمن 1357 و نشان دادن عزت و اقتدار اسلام و ایران عزیز در جهان بود.

بخشی دیگر از خطبه های امامان جمعه درخواست های آنان از مردم برای وحدت کلمه بود و آنان از ملت و مسئولان خواستند برای اتحاد و همبستگی و تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش یک صدا و همدل شوند.

22 بهمن نشانگر یکپارچگی و همراهی مردم در حمایت از نظام، امام خمینی (ره) و رهبری ، اضافه شدن برگ زرین دیگری به کتاب انقلاب ، دفاع از آرمان ها، روز تجدید میثاق با شهدا، استقامت ایرانیان در برابر تهدیدها، همدلی ، اخلاق مداری و حمایت همه جانبه مردم از دیگر مطالبی بود که امامان جمعه در خطبه ها به آن اشاره کردند و از مسئولان خواستند که قدر این موقعیت و مردم را بدانند.

بخش هایی از خطبه های نماز جمعه که خبرنگاران ایرنا نسبت به پوشش آن اقدام کردند به شرح ذیل می باشد:

**آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: 22 بهمن ماه، سالروز تداوم انقلاب در سال 57 است و پیروزی هایی که امروز ملت در مسیر انقلاب به آن دست یافته متفاوت از اوایل انقلاب بوده و همچنان در آینده افزایش خواهد داشت.

امام جمعه مشهد با تشریح روند تداوم انقلاب اسلامی افزود: بعد از گذشت ۳۸ سال ما در میانه راه قرار داریم و قرار است انقلاب اسلامی همه ابعاد زندگی مردم و ابعاد حکومت در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را دربرگیرد و مردم یک زندگی اسلامی داشته باشند و جامعه نیز به طور کامل تحت حاکمیت دین قرار گیرد.

**امام جمعه موقت قم گفت: امروز مردم کشورمان با حضور بسیار گسترده و پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی رئیس جمهوری آمریکا دادند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم اظهار کرد که ملت غیور ایران امروز عزت و اقتدار اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیده است.

** نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نیز با قدردانی از حضور انبوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این تقدیر با هیچ ادبیاتی امکان پذیر نیست.

آیت الله نور الله طبرسی افزود : این حضور معنوی به عنوان نماد وحدت و همبستگی مردم با نظام الهی است و مردم با شرکت خود پاسخ همه یاوه سرایی ها و منفی بافی های دشمنان داخلی و خارجی را دادند.

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 22بهمن همه ساله عطر و بوی بهمن 1357را تداعی می کند از عموم مردم و مسئولان خواست تا با اتحاد و همبستگی اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل را به سر منزل مقصود برسانند.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه رمز پیروزی و حفظ نظام جمهوری اسلامی همواره وحدت کلمه است گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر یکپارچگی و همراهی مردم در حمایت از نظام، امام خمینی (ره) و رهبری است .

آیت الله محمد رضا ناصری تاکید کرد که این حضور، وظیفه مسئولان در قبال مردم را دوچندان می کند.

وی حفاظت از انقلاب، همراهی با رهبر و خدمتگزاری به مردم را سه وظیفه و رسالت مهم مسئولان عنوان کرد و توجه بیش از پیش به این موارد را خواستار شد.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 95 برگ دیگری به کتاب زرین انقلاب اضافه کرد که نشان از وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از حضورحماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد که آمریکا همواره مدعی برترین قدرت در دنیاست ،ولی اقدام های اخیر ترامپ بیانگر این است که ازچند کشور مسلمان دنیا ترسیده که نشان دهنده ضعف این کشور است .

صفایی بوشهری ادامه داد: وحدت، همدلی ، اخلاق مداری و حمایت همه جانبه مردم در همه لایه های اجتماعی از نظام جمهوری اسلامی دیده می شود که مسئولان باید قدر این موقعیت و مردم را بدانند.

** آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف و وظیفه ای بر دوش همه ما بود.

** آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با شرکت در این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی، پاسخ محکمی به ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا دادند.

**نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتندو جواب یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا را دادند.

حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده ملت ایران در راهپیمایی ها، انتخابات و مواقع لازم در واقع تجدید میثاق آنان با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، همچنین تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

**نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: صیانت از انقلاب اسلامی ایران و استکبار ستیزی در گرو تقویت و تداوم گفتمان های حاکم بر آن است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: ولایتمداری، مقاومت، عزتمندی و عزت بخشی به جامعه ایمانی، توکل بر خدا، نگاه به نصرت های الهی، نرمش قهرمانانه و ایثار و شهادت از مهمترین گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: تکلیف مداری، بصیرت و هوشیاری، دشمن شناسی، تلاش برای اعتلا و اقتدار نظام اسلامی، انقلابی گری و دین مداری با رویکرد عملی از دیگر گفتمان های حاکم بر نظام است که باید در راستای تقویت و تداوم این گفتمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

**نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیام این راهپیمایی پرشکوه به جهانیان استقامت و مقاومت در برابر هرگونه تهدید خارجی است.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: این راهپیمایی مانند یک رفراندوم عظیم و بی نظیر در مسیر دفاع از نظام و قانون اساسی و بیعت با مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی و نمایش قدرت واقعی ، انسجام و وحدت ملی بود.

**آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت نیز گفت: امروز همه گروه ها و جناح ها با سلیقه های مختلف، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند و این حربه ما در مقابل دشمن است که بگوییم ملت ما ، نظام الهی و اسلامی را می خواهد.

وی ۲۲ بهمن را عید غدیر جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ۳۸ سال از انقلاب می‌گذرد، مردم ما خسته نشده اند بلکه شور مضاعفی هم دارند.

**حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین نیز گفت: حضور با شکوه و پرصلابت مردم میهن اسلامی در راهپیمایی امروز بدون شک برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی و برای ملت های مسلمان و آزاده و مستضعف مایه خوشحالی و امید را به همراه داشت.

وی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز را نشان از بصیرت، آگاهی و هوشیاری آنها دانست و اظهارکرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه وحدت ملت ایران را به دنیا نشان داد.

**آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز با قدردانی از حضور پرشور و با عظمت مردم ایران اسلامی و به ویژه تبریز در راهپیمایی امروز یوم الله 22 بهمن، گفت: آذربایجان و تبریز همچون سال های گذشته با خلق این حماسه ماندگار، رهبر انقلاب را خشنود کردند.

**آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: به برکت انقلاب اسلامی، دین مبین اسلام در سراسر دنیا معرفی شده و امروز از مذهب های مختلف به سمت دین اسلام گرایش دارند و این موجب ترس دشمنان شده است.

وی اظهار کرد که تلالو انوار انقلاب اسلامی در سراسر جهان گسترانیده شده است و این همان معنای شعار بزرگ 'انقلاب ما انفجار نور بود' را تداعی می کند.

**‌آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی ‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مردم سرافراز ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی را مایوس کرده و پاسخ محکمی به آن ها دادند.

وی اظهار کرد: مردم انقلابی و بزرگوار ایران بار دیگر با اسلام انقلاب، شهیدان و ولایت بیعت کرده و با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به رخ دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی کشیدند و ثابت کردند که تا آخر در صحنه هستند.

** آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز نیز گفت : با چه زبانی از این حضور یکپارچه ، از این حضور توام با بصیرت ، توام با آگاهی ، از این لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب باید تشکر کرد.

وی افزود : زبان قاصر است از تشکر از این مردم ، از دانش آموزان ، از دانشجویان ، از جوانان ، از پیرمردان ، از کارگران ، از کشاورزان ، از بانوان ، از همه اقشار ، از مسئولان ، روحانیون و همه مردم که آمدند زبان قاصر از تشکر و سپاسگزاری است .

وی بر لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: حفظ وحدت و همدلی وظیفه همه ماست.

** نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ایران پس از انقلاب هویت واقعی خود را پیدا کرد، گفت: در حقیقت کشور پس از این پدیده عظیم تولدی دوباره یافت.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: نظام پس از انقلاب اسلامی همواره رو به رشد بوده و اکنون پس از ۳۸ سال مستحکم و استوار مانده است.

** نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از مردم که در مراسم باشکوه 22 بهمن 95 حماسه آفریدند، بیان کرد: امروز همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از ترامپ تشکر کرد که کار را برای ما راحت کرده، چرا که تفسیر شعارهای 'مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود' ماهیت استکباری مستکبران را برای افکار عمومی ایران و جهان آشکار کرده استگفت:

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: شعار 'مرگ بر آمریکا' شاید در اوایل انقلاب برای بسیاری از افرادی که درگیر حوادث آن زمان نبودند، قابل درک نبود اما امروز رفتار دولتمردان آمریکا مثل روز برای همه روشن است.

**آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در جمع نمازگزاران گفت: مردم شیعه و سنی استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر از وحدت، همدلی، انسجام و حمایت از نظام و رهبری را خلق کردند.

**امام جمعه یاسوج نیز گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی با راهپیمایی گسترده و دشمن هراس خود پاسخ محکمی به سردمداران نظام سلطه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار کرد: راهپیمایی امروز یوم الله 22 بهمن بیانگر وفاداری و پایبندی این امت شجاع و همیشه در صحنه از نظام، انقلاب و رهبری است.

**نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با قدردانی از حضور با شکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: این ملت بار دیگر با وحدت کلمه و یکپارچه وارد حماسه ای دیگر شد و یاوه گویی ها و هذیان های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را پاسخ کوبنده داد.

**نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کرده اند، گفت: این همراهی و همدلی در 38 سال گذشته موجب رشد کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود:‌بر اساس وعده قرآن کریم، دشمنان دین مبین اسلام به دست خود، خود را نابود می کنند و ترامپ نیز نابود کننده آمریکاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به مسئولین بگوئید شما هم به مردم سنگ تمام بزارید

    • مجتبی عظیم پور

      سلام.پس چرامسئولین برای مردم سنگ تمام نمی گذارند.اگرسنگ تمام می گذاشتنددیگرهیچ جوانی بیکارنبود.همه خانه دار می شدند.همه جوانان ازواج می کردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج