۴۷۸۴۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باز هم افزایش اختلاف در صدر جدول؟

پیش بازی برنلی - چلسی

چلسی این فرصت را دارد تا با توجه به شکست تاتنهام، اختلاف را در صدر جدول افزایش دهد.

وبسایت نود: چلسی در دیدار حساس روز یکشنبه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان برنلی است و با پیروزی در این مسابقه می تواند اختلاف را در صدرجدول افزایش دهد. در صورتی که سیتی بتواند بورنموث را شکست دهد، آن وقت اختلاف چلسی با تیم دوم جدول ، تاتنهام به ده خواهد رسید.

چلسی در شش بازی گذشته اش تنها یک باخت و یک تساوی داشته است، شکست مقابل تاتنهام و تساوی در آنفیلد مقابل لیورپول. در ۴ بازی دیگر تیم کونته ۱۲ گل زده و پیروز میدان شده است. پیروزی هفته گذشته مقابل آرسنال، باعث شد تیم کونته اختلاف را در صدر جدول به عدد ۹ برساند.

پیش بازی برنلی - چلسی

در سمت مقابل اگرچه برنلی در شش مسابقه اخیرش سه باخت و سه برد را تجربه کرده است. اما هر سه باخت این تیم در خارج از خانه و با اختلاف یک گل بوده است. در عوض برنلی در خانه تیم خطرناکی است. یاران شون دایچ پنج بازی اخیرشان را در خانه در لیگ برتر پیروز شده اند و فقط دو تیم بالای جدول لیگ برتر هستند که نسبت به برنلی عملکرد خانگی بهتری در این فصل داشته اند.

در شش بازی رودرروی اخیر دو تیم، چلسی ۴ بار پیروز شده، برنلی یک بار و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در این شش مسابقه برنلی فقط موفق به زدن ۴ گل شده است ولی چلسی ۱۳ گل به ثمر رسانده است. بازی رفت دو تیم در این فصل از لیگ برتر، با پیروزی ۳-۰ چلسی به پایان رسید.

آخرین جدال دو تیم در ترف مور در لیگ برتر، با پیروزی ۳-۱ چلسی به پایان رسید. آن بازی در اولین هفته فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ انجام شد. آخرین و تنها برد برنلی در شش مسابقه اخیر مقابل چلسی، در سال ۲۰۰۸ بود که این تیم در ضربات پنالتی در جام اتحادیه موفق شد چلسی را در استمفوردبریج شکست دهد.

پیش بازی برنلی - چلسی

چلسی مشکلی از لحاظ مصدومیت و محرومیت ندارد. جان تری همچنان غایب است. انتظار می رود با توجه به فرم خوب ویلیان و فابرگاس، این دو بازیکن در ترکیب چلسی حاضر باشند. دفور، لانگ و مارنی غایبین تیم دایچ هستند. هنریک هم از این بازی محروم است.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی برنلی - چلسی

آمار و اطلاعات مسابقه؛

برنلی تاکنون در لیگ برتر مقابل چلسی پیروز نشده است و در ۵ بازی اخیر، ۴ بار باخته است.

چلسی در هر سه دیدار قبلی اش در ترف مور در لیگ، به پیروزی رسیده است. آخرین باخت چلسی در لیگ دسته اول در ترف مور، آگوست ۱۹۷۳ رقم خورد.

برنلی در یازده مسابقه اخیرش مقابل چلسی فقط یک بار کلین شیت کرده است.

برنلی هر ۴ بازی ای را که در این فصل از لیگ برتر در روز یکشنبه داشته، واگذار کرده است. در حالی که چلسی در روز یکشنبه، ۵ بار برده و فقط یک بار باخته است.

اولین گل کاستا در لیگ برتر مقابل برنلی به ثبت رسید (در آگوست ۲۰۱۴) از آن زمان تاکنون، فقط هری کین و آگوئرو بیشتر از کاستا در لیگ برتر گل زده اند (کاستا ۴۷ گل به ثمر رسانده است).

آبی های لندن در این فصل ۱۳ کلین شیت به ثبت رسانده اند و این تعداد ۴ تا بیشتر از کلین شیت های چلسی در کل فصل قبل است.

بهترین تیم های خانگی این فصل لیگ برتر، به ترتیب چلسی، تاتنهام و برنلی هستند. چلسی ۳۳ امتیاز در خانه گرفته، تاتنهام ۳۲ و برنلی ۲۸. البته تیم کونته بهترین تیم خارج از خانه لیگ برتر نیز به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج