جاباما
۴۷۸۹۱۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیحات ناجا درباره فیلم پخش شده از کولبران

سخنگوی نیروی انتظامی درباره فیلم پخش شده از کولبران در صفحات مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری صدا وسیما: سخنگوی نیروی انتظامی درباره فیلم پخش شده از کولبران در صفحات مجازی توضیحاتی ارائه کرد.
سردار سعید منتظرالمهدی در گفتگوی اختصاصی با ما با اشاره به پخش قسمتی از فیلمی از کولبران در فضای مجازی گفت: در این فیلم آمده است که یک نفر از جوانانی که محموله قاچاق و سیگار داشته و قصد ورود به کشور را داشته است توسط سربازان مرزی شناسایی می شود و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هرچند این رفتارها از پلیس به هیچ وجه مورد قبول نیست افزود: قبل از پخش این فیلم در فضای مجازی سیستم های نظارتی پلیس، سربازان خاطی را مورد ارزیابی و قضاوت قرار داده و با آنها برخورد قضایی و انتظامی کرده است.
توضیحات ناجا درباره فیلم پخش شده از کولبران
سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه این بخش از فیلم منتشر شده همه واقعیت فیلم نبوده است، گفت: در فیلمی که من به طور کامل دیدم تعدادی از افراد که قصد داشتند با محموله های قاچاق از مرزها وارد کشور شوند با سنگ پرانی ، فحاشی و رفتارهای غیراخلاقی با مرزبانان برخورد کردند و یک نفر از آنها بدست مرزبانان گرفتار شد و مرزبانان با وی درگیر شدند.
سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس بر سر امنیت مردم مماشات نخواهد کرد، افزود: وظیفه اصلی مرزبانان حفاظت و دفاع سرسختانه از مرزهای کشور و وارد نشدن افراد غیرمجاز به کشور است که باید کمک کنیم این اتفاق بیفتد زیرا امنیت به خودی خود ایجاد نمی شود.
وی به کارگروه ویژه مرز نیز اشاره کرد و گفت: براساس تصمیم کارگروه ویژه مرز و شورای امنیت به جهت ارتزاق و معیشت مرزنشینان ، معابری مشخص شده که کولبران می توانند با میزان مشخص و نوع و تعداد کالاهای خاصی که برایشان مشخص شده از این معابر تردد کنند.
سردار منتظرالمهدی افزود: این افراد می توانند کالاهایی را وارد کنند و در بازارچه های موقت مرزی به فروش برسانند.
وی تاکید کرد: طبیعتا هرگونه خروج و عبور از معابر غیررسمی دور از چشم مرزبانان ، غیرمجاز است و پلیس براساس وظیفه قانونی باید مداخله و در صورت نیاز مقابله کند.

رتبه چهار رضایتمندی مردم از پلیس در بین 20 دستگاه
سخنگوی ناجا از رتبه چهار رضایتمندی مردم در نظرسنجی سازمان بسیج از 20 دستگاه دولتی خبر داد.
سردار سعید منتظرالمهدی افزود: نمره قبولی و ارزیابی مردم به پلیس در بین 20 دستگاه، 85 از 100 بوده و یا به تعبیری 17 از 20 بوده است این در حالی است که درپنج ساله گذشته این رقم 70 از 100 یا 14 از 20 بوده است.
وی گفت : این محبوبیت از مشارکت مردم و تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی کسب شده است.

کشف 37 کیلوگرم شیشه در کارگاهی در جنوب تهران
سردارمنتظرالمهدی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته افزایش 15 درصدی در کشف مواد مخدر داشته ایم افزود: چندی پیش کارگاهی در جنوب تهران شناسایی شد که 37 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در آن کشف شد.
وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو ماده شیشه 50 میلیون تومان است خاطر نشان کرد: بر این اساس ارزش ریالی مواد کشف شده 18 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.
سخنگوی ناجا گفت: برای مصرف یک نوبت یک معتاد ، یک سانت این مواد کافی است که بر این اساس 37 کیلوگرم شیشه می تواند 37 هزار جوان را براحتی معتاد کند.
وی یادآورد شد: مصرف یک بار شیشه می تواند فرد را معتاد کند.
سردار منتظرالمهدی ادامه داد: متأسفانه در برخی از ورزشگاه ها و آرایشگاه های زنانه پودر و موادی را برای کاهش وزن و شادی آور بودن به افراد تجویز می کنند که بسیاری از آنها حاوی ماده مخدر شیشه است.
وی تأکید کرد: هر چقدر تغییرات آنی در بدن افراد زودتر ایجاد شود می تواند مواد روان گردان داشته باشد.

تغییری در قوانین ثبت سند خودرو ایجاد نشده است
سخنگوی ناجا گفت: هیچ تغییری در قوانین و دستورالعمل ثبت سند خودرو ایجاد نشده است.
سردار سعید منتظرالمهدی با تأکید بر اینکه پلیس هیچ اختلافی با هیچ دستگاهی ندارد افزود: طبیعتاً هر تغییر در قوانین باید در صحن علنی مجلس مطرح شود و به تأیید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برسد.
وی از کانون سردفتران خواستار شد با تناقضات روایی از یک روایت و حکایت مشخص باعث ایجاد بحران ذهنی مردم نشود زیرا بحران ذهنی در کاهش امنیت روانی جامعه مؤثر است.
سردار منتظرالمهدی گفت: قانون مشخص و شفاف است و شرط لازم برای تغییر و ثبت سند خودرو مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی برای تأیید صلاحیت و احراز هویت است.
سخنگوی ناجا خاطر نشان کرد: روی برگه سبز نوشته شده است؛ سند خودرو و برای یک مال منقول دو سند هیچ جا نیاز نیست و در همه دنیا نیز همینگونه بوده است.
دستگیری بیش از پنج هزار جاعل بدست پلیس
سخنگوی ناجا از دستگیری بیش از پنج هزار جاعل بدست پلیس آگاهی ناجا در 10 ماهه گذشته خبر داد.
سردارسعید منتظرالمهدی افزود: بخش اعظم این جعل ها در سایه فضای مجازی رخ داده است.
وی با بیان اینکه افزایش 48 درصدی جرایم سایبری را شاهد بوده ایم گفت: در81 درصد این جرایم کلاهبرداری مالی انجام می گرفت.
سخنگوی ناجا ادامه داد : بیش از 87 درصد جرایم توسط پلیس فتا کشف شده است .
وی گفت: امروزه برای خریدهای اینترنتی مردم باید دقت بسیار و به سایت هایی مراجعه کنند که درگاه های ورودی آنها نشان « HTTPS » داشته و دارای نماد اعتماد الکترونیکی« ENAMAD » درج شده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه من نمره بدم تجدید میشی.

    • بدون نام

      ای کاش ماهم موقع مدرسه رفتن به خودمون نمره میدادیم،الان تودانشگاه بودیم

    • shohrehandy

      نیروی انتظامی انصافا زحمت فراوانی رو متحمل میشه و به پاس فداکاری و از جان گذشتگی نیروهای خدوم ناجا در خدمت رسانی به مردم با توجه به سختی کارشون دوری از خانواده و خطرات جدی که در راستای تامین امنیت مردم تحمل میکنن با این حقوق ناچیزشون باید اول میشد تو همه کشورها بالاترین ارزش رو برا پلیس قائل هستن اکثر بچه ها عاشق لباس پلیس هستن به امید روزی که واقعیت کارشون و ارزش کارشون هم آشنا شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج