جاباما
۴۷۹۴۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه یک نماینده به سفرای پارتی برو

نقوی حسینی با اشاره به سرو مشروبات الکلی در برخی سفارتخانه ها گفت: چنانچه آثار این اقدامات در خارج از سفارتخانه پدیدار شود قابل پیگیری، بررسی و رسیدگی است.

خبرگزاری میزان: سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه پارتی های شبانه سفرا هم در داخل سفارتخانه ها و هم خارج آنجا برگزار می شود اظهار داشت: اقداماتی که داخل سفارتخانه انجام می شود چون خاک آن کشور محسوب می شود به خود آن کشور مربوط می شود اما اگر اقداماتی در داخل سفارتخانه انجام شود و آثار آن به بیرون منتقل شود و اثر آن اقدام در بیرون تاثیرگذار باشد قطعا آن اقدام قابل پیگیری، بررسی و رسیدگی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سرو مشروبات الکلی در برخی از این پارتی های شبانه اظهار داشت: چنانچه آنها با حالت مستی به خیابان بیایند و آثار آن در خیابان به جای بگذارند و برای شهروندان مشکل ایجاد کنند و یا باعث تصادف و راه بندان شوند قطعا باید نسبت به آثار خروجی آن اقدام لازم صورت بگیرد.

وی افزود: هر اقدامی از سوی سفرا و دیپلمات های کشورهای خارجی که در کشورمان مهمان ما هستند و ما میزبان آنها محسوب می شویم در خارج از سفارتخانه باید در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی باشند و همه دیپلمات ها و میهمان های دیپلماسی ما باید شئونات جامعه اسلامی را رعایت کنند.

نقوی حسینی با اشاره به برگزاری میهمانی های خارج از شئونات اسلامی از سوی سفرا برخی کشورها تاکید کرد: هر گونه پارتی، نشست شبانه یا محفلی که برخلاف شئونات دینی و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد قطعا جرم است و فرقی نمی کند که مجرم ایرانی یا خارجی باشد.

براساس گزارش میزان، اوایل مرداد امسال بود که ضابطان در اقدامی پیش­گیرانه خانه­ ای را که برای برگزاری مجلس مختلط و برای فساد برای برخی دیپلمات‌های کشورهای خارجی و برخی افراد داخلی مرتبط مهیا شده بود را کشف کردند.

عباس جعفری دولت ­آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز یکشنبه دهم مرداد ماه در ششمین نشست دادستانی تهران در امر زندان­ها طی سال جاری، با اعلام این که از منزل مذکور چهار هزار لیتر مشروب الکلی کشف شده است، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ یافته عمل می ­کنند و این اقدام ضابطان، از آن جهت که پیشگیرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه ­های اطلاعاتی و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدیر است.

دادستان تهران در تاریخ دهم مرداد ماه، افزود: طی دو ماه گذشته این دومین خانه­ ای است که با برخی دیپلمات‌های خارجی در تهران و عوامل ایرانی در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و این شیوه پیش­گیرانه باید ادامه یابد تا تمام مراکز مهیا برای فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد برای فساد در اشراف اطلاعاتی ضابطان قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج