۴۸۰۴۸۹
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

در گفتگوی اینترنتی با هواداران

احتمال تغییر شماره راموس به یک عدد تاریخی!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، از احتمال تغییر شماره پیراهنش از ۴ به ۹۳ خبر داد.

ورزش سه: سرخیو راموس که این هفته پانصدمین بازی‌اش را با پیراهن رئال مادرید انجام داد، در آستانه بازی مهم فردای تیمش برابر ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سؤالات طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی پاسخ داد و در یکی از آنها اعتراف کرد که به تغییر شماره پیراهن به شماره ۹۳ «راموس تایم» فکر کرده است.
احتمال تغییر شماره راموس به یک عدد تاریخی!

راموس تایم اصطلاحی است که بعد از گلزنی کاپیتان کهکشانی‌ها در وقت‌های تلف شده بازی‌های مهم تیمش از جمله فینال‌های لیگ قهرمانان سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ همچنین ال‌کلاسیکوی سال گذشته شکل گرفت. این موضوع یکی از سؤالاتی بود که از مدافع میانی اسپانیایی رئال پرسیده شد.
راموس در پاسخ به این سؤال که آیا به تغییر شماره پیراهنش فکر کرده است یا خیر، گفت: شماره ۴، شماره‌ای است که برای من بسیار خوش یمن بوده و در تمام دوران بازیگری‌ام در رئال مادرید با آن بازی کرده‌ام اما فکر نکنید که من به تغییر شماره‌ام به ۹۳ فکر نکرده‌ام. ممکن است این اتفاق بیفتد.»
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید درباره بهترین گلی که تا کنون به ثمر رسانده است، هم عنوان کرد:« نمی‌دانم کدام یکی را باید انتخاب کنم. من گل‌های خوبی زده‌ام اما آنها مانند فرزندانم هستند که نمی‌توانم بین‌شان تبعیض قائل شوم اما اگر مجبور شوم شاید آن گلی را انتخاب کنم که در فینال لیگ قهرمانان (سال ۲۰۱۴) زدم و بازی را به تساوی کشاند چون در آن بازی برای کسب پیروزی واقعا تحت فشار قرار گرفتیم و زدن گل در دقیقه آخر خاص بود.»
راموس تأکید کرد که به این زودی‌ها خیال بازنشستگی ندارد:« من هنوز چند سال دیگر می‌توانم بازی کنم و از تمرینات روزمره لذت ببرم.»
وی درباره ۵۰۰ تایی شدن بازی‌هایش در رئال مادرید هم عنوان کرد:« به این رکورد افتخار می‌کنم و باید بگویم که تصورش را نمی‌کردم. سال‌ها پیش من تصور نمی‌کردم که به چنین آماری برسم. من هنوز هم از بازی کردن لذت می‌برم اما می‌‌خواهم تیمم همچنان بهترین تیم دنیا باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج