۴۸۰۹۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدال Oracle و Google همچنان ادامه دارد

جدال همیشگی اوراکل و گوگل همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که داستان نفرت انگیز این دو شرکت بارها در دادگاه های مختلف بررسی شد و در تمام موارد گوگل، دخترکی پاک و بی گناه معرفی شد؛ با این حال اوراکل همچنان جنگ را تمام نکرده است و خواستار تجدید نظر اعضای هیئت منصفه است.

مجله سخت افزار: جدال همیشگی اوراکل و گوگل همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که داستان نفرت انگیز این دو شرکت بارها در دادگاه های مختلف بررسی شد و در تمام موارد گوگل، دخترکی پاک و بی گناه معرفی شد؛ با این حال اوراکل همچنان جنگ را تمام نکرده است و خواستار تجدید نظر اعضای هیئت منصفه است.
جدال Oracle و Google همچنان ادامه دارد

لازم است برای کسانی که که در جریان جنگ این دو کمپانی نیستند، توضیح دهیم که ماجرا از سال ۲۰۱۰ آغاز شد؛ اوراکل به دلیل استفاده ی غیر قانونی گوگل از جاوا در سیستم عامل اندروید شکایت کرد و این شکایت در بخش نقض قوانین حق تکثیر(copyright) ثبت شد.
در ماه می ۲۰۱۶ هیئت منصفه، اظهار به استفاده ی گوگل از APIهای جاوا، با سیاست استفاده ی منصفانه کرد و رای را به نفع گوگل داده شد. اوراکل پس از شکست در دادگاه، تصمیم گرفت این موضوع را ادامه دهد و درخواست تجدید نظر کرد.گوگل پس از پیروزی در دادگاه بیانیه ای برای جامعه ی برنامه نویسی جاوا و توسعه دهندگان نرم افزار منتشر کرد و اعلام کرد که از APIهای جاوا به صورت منصفانه در اندروید استفاده کرده است.

درخواست تجدید نظر ثبت شده توسط اوراکل، ۱۵۵ صفحه است که در آن به استفاده ی ناعادلانه گوگل از APIهای جاوا اشاره کرد و همچنین بیان کرد که گوگل توسط جاوا میلیاردها دلار سود کرده است و خواستار شریک شدن در این سود است ولی در نهایت تلاش های اوراکل بی فایده بود و رای به نفع گوگل داده شد.تعداد زیادی از توسعه دهندگان در جامعه جاوا با این جدال اوراکل موافق نیستند و معتقدند که اوراکل با این جدال باعث شکست جاوا شده است و گوگل در این شکست هیچ نقشی ندارد.
لازم به ذکر است که در ابتدا شرکت Sun Microsystems جاوا را توسعه داد و سپس اوراکل آن را بدست گرفت.نبرد اوراکل و گوگل از بزرگترین نبردهای شهر فن آوری است و در گزارش ها اشاره میشود که پس از شکست اوراکل در دادگاه تصمیم به خراب کردن گوگل گرفت و اینطور که پیداست اوراکل این مبارزه را رها نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج