۴۸۱۱۹۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

موضع گیری مقام کویتی در آستانه سفر روحانی

معاون وزیر خارجه کویت در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به کویت از برخی انتقادها از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در شبکه های اجتماعی ابراز ناخرسندی کرد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر خارجه کویت در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به کویت از برخی انتقادها از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در شبکه های اجتماعی ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش الوطن، خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت بیان کرد: کویت از سفر رئیس جمهور ایران استقبال می کند و امیدواریم که این سفر در حمایت از تمایل ما برای تحقق گفت‌وگو بین کشورهای حوزه خلیج فارس و ایران سهیم باشد به خصوص اینکه شیخ صباح الخالد الصباح معاون اول نخست وزیر و وزیر خارجه کویت اخیرا به ایران سفر کرد و حامل پیامی از جانب شورای همکاری خلیج فارس بود.

وی افزود که اساس این گفتگو- که محتوای نامه نیز بود- بر عدم مداخله در امور داخلی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، احترام به حاکمیت و تمایل به داشتن روابط حسن همجواری است که در منشور سازمان ملل نیز بر آن تأکید شده است.

معاون وزیر خارجه کویت بیان کرد: ما تمایل داریم این سفر در راستای تحقق گفتگوی مذکور و در راستای حمایت از امنیت و ثبات و شکوفایی منطقه سهیم باشد.

در عین حال خالد الجارالله از آنچه اهانت به سران شورای همکاری خلیج فارس در شبکه های اجتماعی ایران خواند ابراز ناخرسندی کرد و ابراز امیدواری کرد که اقدامات لازم ضد کسانی که به سران شورای همکاری خلیج فارس اهانت می کنند به عمل آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احترام پادشاهان عرب خلیج فارس را داشته باشید خصوصا آل سعود????????

    • ایراندوست

      بیشترملت ایران دوست ندارن باهیچ کشوری جنگ وتوهین داشته باشه.ولی خوب چه میشه کرد،تر و خشک باهم میسوزند...خدایا امام زمان ع برسان.آمین.

    • بدون نام

      ما سرمون را کردیم زیر برف و نمیخواهیم ببینیم که اون سران عرب تازه به دوران رسیده ، چه غلط هایی دارن میکنن ، اونا یه روز خلیح فارس را قبول ندارن ، یه روز هم جزایر ایرانی را بهانه قرار میدن ، و هر روز یه بازی جدیدی ..
      ایران باید پاسخ محکمی به اونا بده ...

    • بدون نام

      ما هیچ علاقه ای به شما نداشته و نداریم واصولا کل شما را بحساب نمیاوریم شما باید ولایت ایران را در منطقه قبول کنید .هرچند به پیمان شما هم اعتباری نیست و تاریخ گواه است که جز عهد شکنی و نفاق و برادرکشی ازشما چیزی یاد نداریم

    • فرید

      به نظر من اعراب سرو ته یک کرباسن چون از خود استقلال ندارن نباید زیاد روحرفشون حساب کرد دست نشانده غرب هستن اگه وزیری از غرب بیاد پیششون ایران میفروشن

    • حمید هجری

      این مقام کویتی ازخیل بیشمار اهانتها وفحاشیهای علما،مقامات رسمی وغیررسمی سیاسی ودولتی کشورهای شوراونیز مردمشان درشبکه های اجتماعی حرفی وگله ای نکرد؟یااز مجوس خواندن وموج اهانتهای رکیک وغیراخلاقی خودشان چیزی نگفت؟البته که مرگ خوبه اما ازنظرایشان برای همسایه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج