جاباما
۴۸۲۸۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کشاورزان مادریدی در چنگال خشم کاتالان ها؛

پیش بازی بارسلونا - لگانس

دو تیم بارسلونا و لگانس در هفته بیست و سوم لالیگا یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وبسایت نود: دو تیم بارسلونا و لگانس در هفته بیست و سوم لالیگا یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا در حالی پا به چمن نیوکمپ خواهد گذاشت که هفته گذشته شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته است، بارسا ابتدای هفته با نتیجه پر گل ۶-۰ از سد آلاوز گذشت اما الیکس ویدال را در دقایق پایانی این دیدار از دست داد تا این بازیکن ۵ ماه خانه نشین شود، رویای بارسلونا سه شنبه شب به کابوس تبدیل شد و این تیم مقابل پاریسن ژرمن شکست سنگینی را متحمل شد تا حاشیه فراوانی اطراف نیوکمپ ایجاد شود. در حالیکه هنوز ۱۶ هفته از مسابقات لالیگا باقی مانده است بارسا با دو بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، یک امتیاز از این تیم کمتر دارد و در پی لغزش این تیم خواهد بود تا بتواند اختلاف امتیازاتش را با این تیم کاهش دهد. حاشیه های فراوان اطراف نیوکمپ و همچنین آینده لوییز انریکه شرایط این تیم را عجیب تر از همیشه کرده است، لوچو برای این دیدار ماسکرانو و ویدال را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما حضور توران در این دیدار محتمل خواهد بود، سرجیو بوسکتس که در دیدار این تیم مقابل آلاوز پنجمین کارت زرد خود را دریافت کرده بود نیز در این دیدار محروم خواهد بود تا شرایط لوچو سخت تر از قبل باشد.

در سوی مقابل لگانس که هفته گذشته مقابل تیم ده نفره و انتهای جدولی خیخون در خانه خودی شکست خورد برای مقابله با بارسلونای عصبانی کار سختی در پیش خواهد داشت. با این حال این تیم که تا به اینجای رقابت های لالیگا تنها ۱۸ امتیاز کسب کرده است در رتبه هفدهم جدول این رقابت ها قرار دارد تا احتمال سقوط این تیم به رقابت های سگوندا دیویژن وجود داشته باشد. لگانس در این دیدار ایبانیز، سرانتس، کونه و تیمور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین روبن پرز، بازیکن نام آشنای این تیم نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

تنها دیدار رو در رو و رسمی دو تیم که در نیم فصل نخست مسابقات فصل جاری برگزار شده است با حساب ۵-۱ به سود بارسلونا به پایان رسید.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در ۱۵ دیدار پایانی خود در لالیگا شکست نخورده است.

بارسلونا در ۳ دیدار آخر خانگی خود در رقابت های لالیگا حداقل ۳ گل به ثمر رسانده است.

بارسا در ۷ دیدار آخر خانگی خود در لالیگا ۵ کلین شیت به ثبت رسانده است.

لگانس در ۵ دیدار از ۷ دیدار آخر خارج از خانه خود موفق به گلزنی نشده است. این تیم همچنین در ۶ دیدار از ۷ دیدار آخر خارج از خانه خود حداقل دو بار دروازه اش باز شده است.

لگانس همچنین در ۱۰ دیدار پایانی خود به پیروزی نرسیده است.

لگانس برای نخستین بار در نیوکمپ به میدان خواهد رفت، تنها دو تیم مالاگا و ویارئال موفق شده اند نخستین دیدار خود در نیوکمپ را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مسی در رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل ۳۵ تیم به میدان رفته است که تنها مقابل خرز و هرکولس موفق به گلزنی در ورزشگاه خانگی نشده است.

مسی در ۱۶ دیدار آخر لالیگایی خود ۱۵ بار گلزنی کرده است.

بارسلونا در فصل جاری لالیگا، در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم با ۱۵ بار گلزنی بیشتر از هر تیم دیگری در این دقایق گلزنی کرده است و لگانس با ۱۰ گل خورده در این دقایق بدترین آمار را دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی بارسلونا - لگانس

پیش بینی وبسایت Whoscored:

پیش بازی بارسلونا - لگانس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج