۴۸۳۳۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون ۸ مانند مک بوک پرو تاچ بار دارد

هر روز یک شایعه و حدس فنی درباره آیفون ۸ یا آیفون متفاوتی که قرار است به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون توسط اپل بیرون داده شود، منتشر می شود. «مینگ-چی کو» تحلیلگر KGI در تازه‌ترین پست خود خبر از تاچ بار بودن آیفون ۸ داده است.

خبرآنلاین: هر روز یک شایعه و حدس فنی درباره آیفون ۸ یا آیفون متفاوتی که قرار است به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون توسط اپل بیرون داده شود، منتشر می شود. «مینگ-چی کو» تحلیلگر KGI در تازه‌ترین پست خود خبر از تاچ بار بودن آیفون ۸ داده است.
آیفون 8 مانند مک بوک پرو تاچ بار دارد

اپل لایسنس تاچ بار را ظاهراً از لنوو گرفته و با توسعه آن روی مک بوک پرو جدید خود قرار داده است و حالا قرار است این فناوری را روی آیفون جدید تمام شیشه‌ای نیز توسعه دهد.

البته سال گذشته میلادی خبر تاچ بار بودن فریم گوشی جدید اوشن اچ تی سی به گوش رسید که بلافاصله این خبر حذف شد و ممکن است اپل چیزی شبیه آن را برای بخشی از نمایشگر ۵.۸ اینچی آیفون ۸ تعریف کرده باشد.
آیفون 8 مانند مک بوک پرو تاچ بار دارد

درواقع آیفون ۸ نمایشگری ۵.۸ اینچی دارد اما فقط ۵.۱۵ اینچ آن برای نشان دادن آیتم‌ها روی گوشی اختصاص‌یافته و بقیه آن مربوط به کلیدهای مجازی ازجمله تاچ بار جدید خواهد بود. کاربر می‌تواند از بخش جدید نمایشگر و کلیدهای مجازی بر اساس اپ های بازشده استفاده کند و مانند تاچ بار مک بوک پرو از آیکون‌های ظاهرشده استفاده کند.

اگر این قابلیت وارد آیفون جدید شود، دوباره شاهد دیزاینی رادیکال و انقلابی از سوی اپل در سال ۲۰۱۷ خواهیم بود که آن را به اوج بر می‌گرداند. شاید به همین خاطر باشد که سهام اپل این روزها دوباره اوج پیداکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج