جاباما
۴۸۴۲۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تجلیل از آهنگساز «لالاند» در جشن ایتالیایی‌ها

جاستین هورویتس دیشب در مراسمی که در لس‌انجلس برگزار شد جایزه «ترانه سال» را دریافت کرد.

روزنامه بانی فیلم: جاستین هورویتس دیشب در مراسمی که در لس‌انجلس برگزار شد جایزه «ترانه سال» را دریافت کرد.

به نقل از هالیوودر ریپوتر، در این مراسم که دیشب برگزار شد جاستین هورویتس تنها فردی که امسال سه نامزدی اسکار کسب کرده در جشن ایتالیایی‌ها و لس‌آنجلس تجلیل شد.
تجلیل از آهنگساز «لالاند» در جشن ایتالیایی‌ها

او برای ترانه «شهر ستاره‌ها» که برای فیلم «لالالند» ساخته و برای آن نامزد بهترین ترانه اوریجینال اسکار نیز شده جایزه «ترانه سال» را دریافت کرد.

«شهر ستاره‌ها» بر مبنای موسیقی هورویتس و ترانه بنج پاسک و جاستین پل ساخته شده است. هورویتس همچنین برای بهترین موسیقی فیلم برای «لالالند» نیز نامزد اسکار شده است.

این در حالی است که این آهنگساز جوان امسال موفق به کسب دو جایزه از گلدن گلوب نیز شد و دو جایزه ستلایت و یک جایزه بفتا برای همین ترانه و موسیقی دریافت کرد.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود در مراسم دیشب به بزرگداشت مل گیبسون نیز پرداخته شد و از او به عنوان کارگردان سال تجلیل شد. او نیز برای ساخت «هکساو ریج» یا «ستیغ اره‌ای» در میان نامزدهای بخش کارگردانی حضور دارد.

سانی پاوار بازیگر خردسال فیلم «شیر» نیز به عنوان بهترین بازیگر کودک سال در این مراسم مورد تجلیل واقع شد. او در نقش پسر بچه‌ای هندی که در خردسالی گم می‌شود و خانواده‌اش را از دست می‌دهد و به پرورشگاه سپرده می‌شود در این فیلم بازی کرده است. در نهایت خانواده‌ای استرالیایی وی را به فررندی می‌گیرند. نقش مادر این خانواده را نیکول کیدمن بازی کرده است. در مرحله بزرگسالی نقش این کودک را دو پاتل بازی کرده است که از نامزدهای اسکار است.

این رویداد برای گرامیداشت همکاری مشترک هنرمندان ایتالیایی و آمریکایی برگزار می‌شود تا پل فرهنگی بین این دو ملت را ارج نهد. پاسکال ویسه‌دومینی بنیانگذار این فستیوال با تاکید بر این امر گفت: اهمیت میهمانان حاضر در مراسم امسال نشان دهنده این است که چه مردم زیادی این هدف برایشان اهمیت دارد.

پس از این مراسم جشنواره به کار خود ادامه خواهد دارد و کار خود را با نمایش فیلم «هیچ جایی برای مردان جوان نیست» ساخته جیووانی ورونزی به عنوان فیلم افتتاحیه آغاز می‌کند. این فیلم درباره ایتالیایی‌های جوانی است که ایتالیا را ترک می‌کنند تا در آن سوی مرزها کار به دست آورند.

جیانفرانکو رزی که نامزد اسکار امسال برای مستند تحسین شده «آتش در دریا» درباره زندگی مهاجران سوری است نیز در این جشنواره شاهد نمایش فیلمش خواهد بود و برای این فیلم مستند جایزه مستند سال را دریافت می‌کند .

ماریو بلو نیز با جدیدترین فیلمش با عنوان ‌«درجستجوی فلینی» در این جشنواره حضور خواهد داشت که فیلم پایان جشنواره است.

این جشنواره امسال ادای دینی نیز به مارچلو ماسترویانی بازیگر بزرگ سینمای ایتالیا خواهد داشت که فیلم‌هایی ساخته آنتونیونی، فلینی، دسیکا، جرمی ، اسکولا و ویسکونتی را در کارنامه داشت.

به گفته پاسکال ویسه‌دومینی کارگردان این جشنواره هنری این بزرگداشت به مناسبت بیستمین سال درگذشت این چهره مهم سینمای ایتالیا برگزار می شود و یاد او در یک بازنگری به گذشته در لس آنجلس زنده خواهد شد.

ماسترویانی که در ۱۶۰ فیلم بازی گرده بود سه بار نامزد اسکار شد که برای «طلاق به سبک ایتالیایی» در سال ۱۹۶۱، «یک روز بخصوص» در سال ۱۹۷۷ و«تیره‌ترین چشم» در سال ۱۹۸۷ بود. او برای فیلم «طلاق به سبک ایتالیایی» برنده جایزه گلدن گلوب شد .

دوازدهمین دوره جشنواره ایتالیا و لس آنجلس از ۱۹ تا ۲۵ فوریه در تئاتر چینی‌های هالیوود برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج