۴۸۵۷۷۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ رونمایی شد

خودروی سواری هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ اکنون در نسل پنجم خود، بیش از هر زمان دیگری بالغ به نظر می رسد و در هر جای آن، رد پایی از مدل های بزرگتر هیوندای به چشم می خورد. شاسی جدید، موتور چهار سیلندر با طراحی تازه، و چند ویژگی مرتبط با فناوری همگی اکسنت ۲۰۱۸ را به رقیبی برای خودروهایی همچون تویوتا یاریس تبدیل کرده اند.

وب سایت تک شات: خودروی سواری هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ اکنون در نسل پنجم خود، بیش از هر زمان دیگری بالغ به نظر می رسد و در هر جای آن، رد پایی از مدل های بزرگتر هیوندای به چشم می خورد. شاسی جدید، موتور چهار سیلندر با طراحی تازه، و چند ویژگی مرتبط با فناوری همگی اکسنت ۲۰۱۸ را به رقیبی برای خودروهایی همچون تویوتا یاریس تبدیل کرده اند.
هیوندای اکسنت 2018 رونمایی شد

اکسنت ۲۰۱۸ نخست با مدل سدان وارد بازار شده و سپس طی ماه های بعد، مدل هاچ بک آن نیز عرضه می شود. با نگاهی به اکسنت ۲۰۱۸ شاید به سرعت حس و حال خودروی دیگر هیوندا، یعنی الانترا برای شما تداعی شود.

طول و عرض این خودرو به نسبت مدل های پیشین آن کمی بیشتر شده و به این ترتیب، برای جادهی مسافران و بار، فضای بیشتری موجود است. نمایشگر هفت اینچی لمسی آپشنال این خودرو قابلیت اتصال به سرویس های اپل و اندروید را فراهم می کند. دوربین دید عقب خودرو اکنون به صورت گزینه ای استاندارد روی همه مدل های این خودرو عرضه می شود.

هیوندای برای این خودرو تنها یک نوع موتور 1.6 لیتری با تزریق مستقیم را در نظر گرفته است. توان این موتور به 132 اسب بخار می رسد و 119 پوند فوت گشتاور دارد. این توان برای اکسنت با وزن 1134 کیلوگرم مناسب است.
هیوندای اکسنت 2018 رونمایی شد

مدل استاندارد دارای دنده شش سرعته دستی است و مدل دیگر دارای شش سرعت اتوماتیک است. هیوندای گفته بهره وری سوخت این خودرو به نسبت مدل سال پیش، هفت درصد بیشتر شده است.

هیوندای برای جلب نظر مشتریان خود، سیستم ترمز اضطراری آپشنال را نیز ارائه کرده است. همچنین، مدل اتوماتیک این خودرو دارای حالت اسپورتی است که شتاب خودرو را تغییر می دهد.

انتظار می رود فروش این خودرو از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ آغاز شود و پیش بینی می شود که قیمت آن در مقایسه با مدل سال پیش، رشد قابل توجهی نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به حال اونایی که میتونن بخرن
      سوارش بشن
      حالشو ببرن
      ما با عکسش فعلا تو کفیم

    • ملکی محمد

      نامردا مثل دنا وپرشیای خودمون تولید کردن چقدر کپی تیبای صندوقدار ه

    • بدون نام

      بی خیال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج