۴۸۶۸۷۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۴۲)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

مانند اولین تیزر فیلم "مریخی"، کمپانی فاکس تصمیم گرفت که تیم بازیگران فیلم سینمایی "بیگانه: پیمان" (Alien: Covenant) به کارگردانی لوک اسکات، پسر ریدلی اسکات، را معرفی نماید. در تیزر جدید این فیلم نگاهی اجمالی به روابط بین مایکل فسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترستون، بیلی کروداپ، دنی مک‌براید، دمیان بیشیر، کارمن اجوگو، ایمی سیمتز، جوسی اسمولت، کلی هرناندز، ناتانیل دین، الکساندر انگلند و بنجامین ریگبی می اندازد. این فیلم قرار است روز ۱۹ مه ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

از وقتی که فیلم درخت زندگی اکران شده، تحسین و توجه منتقدین نسبت به فیلم های ترنس مالیک کاهش یافته است. فیلم "ترانه به ترانه" (Song to Song) آخرین فیلم از سه داستانی است که در آمریکای مدرن رخ می دهند که با فیلم "به سوی شگفتی" آغاز شد و سال گذشته میلادی با فیلم "شوالیه جام ها" ادامه یافت. فیلم "ترانه به ترانه" که نوبت اکران 17 مارس 2017 دارد امسال در SXSW (در آستین تگزاس) به نمایش در خواهد آمد و رونی مارا، رایان گاسلینگ، ناتالی پورتمن و مایکل فسبندر را در نقش دو زوج خواهیم دید که در صحنه موسیقی آستین گیر کرده اند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

گای ریچی پس از پرداختن به داستان شرلوک هولمز، این بار سراغ داستان شاه آرتور و شمشیر اکس کالیبورش رفته و فیلم سینمایی "شاه آرتور: افسانه شمشیر" (King Arthur: Legend of the Sword) را ساخته است. آخرین تریلر این فیلم که قرار است ۱۲ مه ۲۰۱۷ اکران شود، موزیکی از لد زپلین دارد و ماجرای آرتور (با بازی چارلی هانم) و سفر او برای مبارزه با وورتیگرن (با هنرنمایی جود لا) را دنبال می کند. در این فیلم بازیگران دیگری همچون استرید برجس-فریزبی، جیمون هونسو، آنابل والیس، اریک بانا و ایدن گیلن هنرنمایی کرده اند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

دَش شا، نویسنده رمان های مصور، با انیمیشنی با صداپیشگی جیسون شوارتزمن، رگی واتس، سوزان ساراندون، مایا رودولف، لینا دانهم و الکس کارپوفسکی، اولین تجربه کارگردانی اش را به تصویر خواهد کشید. دش (با صدای شوارتزمن) و آسف (با صدای واتس) دو دوست هستند که در دبیرستان تایدز درس می خوانند و یک روز زلزله می آید و دبیرستان آنها را به اقیانوس آرام می فرستد. انیمیشن "غرق شدن کل دبیرستانم در دریا" (My Entire High School Sinking Into the Sea) قرار است روز 14 آوریل 2017 به نمایش عمومی دربیاید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)
فیلم سینمایی "اکتشاف" (The Discovery) به نویسندگی و کارگردانی چارلی مک‌داول و جاستین لیدر، دنباله ای بر فیلم "کسی که دوستش دارم" (۲۰۱۴) است که حول این مسئله می گردد: اگر مدرکی علمی بر وجود دنیای پس از مرگ وجود داشت، مردم چه می کردند؟ در این فیلم، بسیاری از مردم آنقدر عجله دارند به آن برسند که حتی مرتکب خودکشی می شوند، ولی برای ویل (با بازی جیسون سیگل) که پدرش (رابرت ردفورد) مدرکی علمی بر زندگی پس از مرگ یافته و ایسلا (با بازی رونی مارا) که دختری در آستانه خودکشی است و در مسیر رفتن به خانه اربابی پدرش او را ملاقات می کند، گذشته های تراژیک و غم انگیز آنها، مسائل را پیچیده می کند. جسی پلمونس و رایلی کیو هم در این فیلم محصول نتفلیکس که قرار است ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شود، نقش آفرینی نموده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

فیلم کمدی رمانتیک "بهترین آنها" (Their Finest)، به کارگردانی لون شرفیگ و نویسندگی گبی شیاپ، اقتباسی از رمان لیسا اوانز با عنوان "بهترین یک ساعت و نیم آنها" است. این فیلم روی گروهی از فیلمسازان متمرکز است که وظیفه آنها ساختن فیلمی الهامبخش در هنگام بمباران هوایی بلیتس است. جما آرترتون در نقش فیلمنامه نویسی ظاهر شده که همراه با سم کلفلین فیلمی تهیه می کند که بازیگر اصلی اش را بیل نایی بازی کرده است. "بهترین آنها" قرار است ۷ آوریل ۲۰۱۷ اکران شود.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

جدیدترین فیلم فرانسوآ اوزون (نویسنده و کارگردان) اقتباسی آزاد از نمایشنامه ای از موریس روستند است که مبنای فیلم درام "لالایی شکسته" (1932) ارنست لوبیش هم بوده است. پائولا بیر پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز، بهترین بازیگر زن برای ایفای نقش آن شناخته شد که زنی آلمانی است که سوگوار مرگ نامزدش پس از جنگ جهانی اول است و وقتی یک فرانسوی را سر قبر نامزدش ملاقات می کند، درگیر رمز و راز عشق گمشده اش می گردد. فیلم سینمایی "فرانتز" (Frantz) روز 15 مارس 2017 نوبت اکران دارد.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)

فیلم "سزان و من" (Cézanne et Moi) به زندگی و کار ل سزان، نقاش پست امپرسیونیسم، (با بازی گیوم گاین) و امیل زولا، رمان نویس، (با بازی گیوم کانه) می پردازد. این دو نفر که همکلاسی بوده و از اکس-آن-پرووانس به پاریس می روند تا به عنوان هنرمند فعالیت کنند، مسیرشان از هم جدا می شود و زولا وارد دنیای بورژوآزی می شود و سزان خانواده ثروتمندش را ترک می کند. این فیلم روز ۷ آوریل ۲۰۱۷ به نمایش عمومی در می آید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (42)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:
• وارنر برادرز اعلام کرد که مت ریوز قرار است فیلم "بتمن" (The Batman) را کارگردانی کند. بن افلک قرار است نقش بروس وین را بازی کند.
• دونالد گلاور و جیمز ارل جونز قرار است صداپیشگی سیمبا و موفاسا را در انیمیشن باز خلق شده "شیر شاه" (The Lion King) ساخته جان فاورو انجام دهند. (منبع: Variety)
• کایل چندلر قرار است در فیلم "گودزیلا: پادشاه هیولاها" (Godzilla: King of the Monsters) نقش پدر میلی بابی براون را ایفا کند. (منبع: Variety)
• کریستن استوارت در حال مذاکرات برای بازی در فیلم "زیر آب" (Underwater) به کارگردانی ویل یوبانک است. (منبع: Heat Vision)
• شارلیز ترون فیلم سینمایی "باید بدانید" (Need to Know) را تهیه کرده و در آن ایفای نقش خواهد کرد که اقتباسی از رمان مهیجی از کارن کلیولند درباره سازمان سیا است. (منبع: THR)
• ایوون استراهوفسکی به تیم بازیگران فیلم "غارتگر" (The Predator) یعنی بوید هالبروک، جیکوب ترمبلی، کیگان-مایکل کی، تروانت رودز، توماس جین، الفی آلن و الیویا مان پیوست. (منبع: Heat Vision)
• دیوید اف. سندبرگ در حال مذاکره برای بدست گرفتن سکان کارگردانی فیلم سینمایی "شزم!" (Shazam!) است. گویا قرار است دواین جانسون نقش بلک آدام را در این فیلم ایفا کند. (منبع: TheWrap)
• بن فاستر و توماسین مک‌کنزی در فیلم سینمایی My Abandonment هنرنمایی خواهند کرد که اقتباسی از رمان پیتر راک است و کارگردانی این فیلم را دبرا گرانیک به عهده خواهد گرفت.
• فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی که "ایرلندی" (The Irishman) نام دارد و رابرت دنیرو در آن نقش آفرینی می کند توسط شبکه نتفلیکس خریداری شد. (منبع: Indiewire)
• میشل رودریگز به رزا سالازار، جنیفر کانلی، جکی ارل هیلی، کریستوف والتز، اد اسکراین، ماهرشالا علی و کیان جانسون برای بازی در فیلم "آلیتا: فرشته نبرد" (Alita: Battle Angel) پیوست. (منبع: EW)
• کریس مک‌کی، کارگردان "فیلم سینمایی لگو بتمن"، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم اکشن زنده ای درباره "نایت‌وینگ" است که فیلمنامه اش را بیل دوبوک خواهد نوشت. (منبع: Heat Vision)

• جاناتان لوین کارگردان فیلم کمدی فلارسکی" (Flarsky) با بازی سث روگن و شارلیز ترون به نویسندگی دن استرلینگ خواهد بود. (منبع: THR)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نههههههههههههههههههههه بن افلک اصلن واسه نقش بتمن خوب نیست نههههههههههههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج